Росица Паунова-Длъгнекова и Ина Абаджиева: Пандемията съвпадна с партньорство и прехвърляне на бизнес задачи към harmonica

Създателите на храните с българска роза Rosey’s mark пред "Капитал"

Ина Абаджиева (вляво), Росица Паунова-Длъгнекова: Продажбите стартират, но плахо
Ина Абаджиева (вляво), Росица Паунова-Длъгнекова: Продажбите стартират, но плахо    ©  Юлия Лазарова
Ина Абаджиева (вляво), Росица Паунова-Длъгнекова: Продажбите стартират, но плахо
Ина Абаджиева (вляво), Росица Паунова-Длъгнекова: Продажбите стартират, но плахо    ©  Юлия Лазарова
Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта в пореден брой подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи.

Семейната компания на сестрите Росица Паунова-Длъгнекова и Ина Абаджиева "РИМ груп ко" произвежда храни с българска маслодайна роза под марката Rosey's mark. Фирмата е основана през 2011 г. с първоначална инвестиция 10 хил. лв. собствени средства. През пролетта на 2018 г. компанията бе класирана сред 10-те победителя на европейския акселератор KATANA и получи безвъзмездно 100 хил. евро. Дружеството предлага сладка с рози без захар, три вида шоколад с рози и два вида био чай - от сушени рози и от лавандула. Продуктите се произвеждат от български фирми с възлагане на поръчки, продават се и в Япония, Великобритания, Италия, Австрия, Германия, Франция.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал