Да започнеш бизнес по време на пандемия

След шест месеца подготовка протеиновите бонбони Cardinal Bites ще излязат на пазара през октомври

Мария Сбиркова е кулинарният гуру, Йонко Чуклев се занимава с финансите, а Жасмина Гевезиева отговаря за маркетинга и продажбите (от ляво надясно)
Мария Сбиркова е кулинарният гуру, Йонко Чуклев се занимава с финансите, а Жасмина Гевезиева отговаря за маркетинга и продажбите (от ляво надясно)    ©  Цветелина Белутова
Мария Сбиркова е кулинарният гуру, Йонко Чуклев се занимава с финансите, а Жасмина Гевезиева отговаря за маркетинга и продажбите (от ляво надясно)
Мария Сбиркова е кулинарният гуру, Йонко Чуклев се занимава с финансите, а Жасмина Гевезиева отговаря за маркетинга и продажбите (от ляво надясно)    ©  Цветелина Белутова
Темата накратко
  • Жасмина Гевезиева, Мария Сбиркова и Йонко Чуклев започват да работят по протеиновите си бонбони без захар по време на локдауна.
  • Шест месеца по-късно и след инвестиция от 33 хил. лв. брандът им Cardinal Bites е готов за пазара.
  • Предприемачите планират оборот от 100 хил. лв. за първата година и се готвят да излязат в чужбина още през 2021 г.

Ограниченията в извънредното положение изкараха много млади предприемачи от бизнеса, а на други отложиха плановете. За някои обаче се оказва, че изолацията е имала благотворен ефект. "На практика локдаунът ни освободи време, за да можем да изпълним идеята си", казва Жасмина Гевезиева, съосновател и управител на "Кардинал байтс". Шест месеца по-късно тя и партньорите й Мария Сбиркова и Йонко Чуклев вече са готови да направят пазарния си дебют с протеинови бонбони, за които казват, че са първият подобен продукт в България. Макар че за момента моделът още не е минал през реална пазарна проверка, резултатите от предварителните тестове са обнадеждаващи, а компанията има ясни планове и разчети за няколко години напред.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал