Модата да бъдеш еко

Платформата за онлайн пазаруване Kool&Konscious събира екосъобразни модни брандове на едно място

В края на 2018 г. Боряна Узунова представя идеята си за Kool&Konscious на Ева Вучева и тя става част от бизнеса.
В края на 2018 г. Боряна Узунова представя идеята си за Kool&Konscious на Ева Вучева и тя става част от бизнеса.
В края на 2018 г. Боряна Узунова представя идеята си за Kool&Konscious на Ева Вучева и тя става част от бизнеса.    ©  Nadezhda Chipeva
В края на 2018 г. Боряна Узунова представя идеята си за Kool&Konscious на Ева Вучева и тя става част от бизнеса.    ©  Nadezhda Chipeva
Темата накратко
  • Платформата за онлайн пазаруване Kool&Konscious събира екосъобразни модни брандове на едно място.
  • Това лято основателите Боряна Узунова и Ева Вучева произвеждат дамски бански, направен изцяло от изхвърлени рибарски мрежи.
  • Те разработват и софтуерно решение, което измерва отпечатъка на дрехи върху околната среда.

В модата всичко е преходно освен зеленото. През последните години се засилва тенденцията все повече брандове за дрехи и аксесоари да се представят като екосъобразни и устойчиви, с внимание към околната среда и служителите си. За много от тях обаче това остава само рекламен трик, без в действителност практиките им да отговарят на конкретни стандарти. Така се появи и т.нар. термин greenwashing - да говориш зелено и да печелиш от това.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове