Храна с лично отношение

Шест години след старта на Miam, кулинарите Мирослава Нейчева и Ангел Василев вече планират собствен обект

Мира и Ангел определят целевите си клиенти като хора, които харесват и могат да оценят храната
Мира и Ангел определят целевите си клиенти като хора, които харесват и могат да оценят храната
Мира и Ангел определят целевите си клиенти като хора, които харесват и могат да оценят храната    ©  Цветелина Белутова
Мира и Ангел определят целевите си клиенти като хора, които харесват и могат да оценят храната    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Мирослава Нейчева и Ангел Василев завършват кулинарна академия преди шест години и започват да предлагат персонални вечери.
  • Към бизнеса на Miam постепенно се добавят и кетъринг услуги, а покрай пандемията бързо започват и доставки по домовете.
  • В момента двамата планират собствен магазин или ресторант, където да покажат всичките си продукти.

"Това, което ни отличава, е нашият фокус върху храната." Така Мирослава Нейчева описва идеята зад Miam, която създава заедно с колегата си от кулинарната академия Ангел Василев през 2015 г. Бизнесът им започва от предлагането на "персонална вечеря" за любители на хубавата храна, развива се към кетъринг услуги и доставки по домовете, за да стигне до момента, в който вече са узрели и за собствен магазин или ресторант. Промяната на концепцията е катализирана и от кризата покрай COVID-19, но двамата са убедени, че тя не е толкова под принуда за оцеляване, а ще им даде повече гъвкавост и възможности.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал