Къща и бизнес от вълна
Създаден, за да запълни празна ниша, производителят на ръчни изделия за дома Home of Wool расте всяка година


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- В търсене на естествени материали за дома си преди шест години Росица Петрова създава Home of Wool за матраци и възглавници от вълна.
- Основният пазар на продуктите са САЩ, но компанията се насочва и към българските клиенти.
- Бизнесът расте всяка година, като в кризисната 2020-а достига пикови продажби, а екипът почти се удвоява.
Като много други бизнес начинания Home of Wool се появява, за да запълни празна пазарна ниша. Когато преди време Росица Петрова неуспешно търси продукти за спалнята от естествена вълна, решава, че трябва сама да си направи. А от там до идеята да започне да изработва такива изделия и за други хора е само една крачка. Така през 2015 г. се появява компанията й "Хоум оф уул", която първоначално предлага матраци и възглавници, а днес може да произведе от вълна практически всякаква форма и размер, които клиентът поиска. Независимо от кризата фирмата не спира да расте, като през миналата година отбелязва пикови продажби. Макар че основният пазар остават САЩ, Home of Wool вече се насочва и към българските потребители.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.