Като Uber, но за доставки

Градският куриер Berry се появи на пазара покрай пандемията и планира да се развива технологично

"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков    ©  Цветелина Белутова
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Макар и замислен отдавна, градският куриер Berry се появява на пазара покрай пандемията.
  • Бизнесът съчетава платформа с изкуствен интелект и физически доставки от търговец до клиент.
  • Компанията планира да се развива технологично и да предложи продукта си и на други малки фирми.

Куриерският бизнес е един от малкото, които определено спечелиха от пандемията. Затова не е изненадващо, че "Berry градски куриери" се появява точно в този момент. Стартъпът на Виктор Ерменков идва с амбицията да направи онлайн пазаруването приятно и бързо с помощта на платформа, базирана на изкуствен интелект. За няколко месеца на пазара резултатите са оптимистични, а компанията се готви да привлече и първите си инвеститори. В плановете напред е развитие на технологията, така че тя да може да се използва и от други куриерски компании.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове