Като Uber, но за доставки

Градският куриер Berry се появи на пазара покрай пандемията и планира да се развива технологично

"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков    ©  Цветелина Белутова
"Все още не е съвършено, но искаме да го направим изпънато по струна, да е удоволствие да си поръчате през Berry", казва създателят Виктор Ерменков    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Макар и замислен отдавна, градският куриер Berry се появява на пазара покрай пандемията.
  • Бизнесът съчетава платформа с изкуствен интелект и физически доставки от търговец до клиент.
  • Компанията планира да се развива технологично и да предложи продукта си и на други малки фирми.

Куриерският бизнес е един от малкото, които определено спечелиха от пандемията. Затова не е изненадващо, че "Berry градски куриери" се появява точно в този момент. Стартъпът на Виктор Ерменков идва с амбицията да направи онлайн пазаруването приятно и бързо с помощта на платформа, базирана на изкуствен интелект. За няколко месеца на пазара резултатите са оптимистични, а компанията се готви да привлече и първите си инвеститори. В плановете напред е развитие на технологията, така че тя да може да се използва и от други куриерски компании.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mto avatar :-|
    mto
    • - 1
    • + 1

    Към настоящия момент, държавата фаворизира НП с ППП (наложен платеж с пощенски паричен превод), поставяйки различни затруднения и пречки пред развитието на онлайн плащанията. Освен да се достави една поръчка, за търговците е важно тя да бъде и заплатена.
    Какво мислят за този аспект на доставките?

    Нередност?
  • 2
    btl1604840329691772 avatar :-|
    Rumen Savov
    • - 1

    Разбира се че нищо. След като не поемат отговорността за поддръжката на автомобила, горивото и всичко свързано с доставките. Даже и отговорността за самата доставка в случай на инцидент. Поредната измама на гърба на трудещия се.

    Нередност?
Нов коментар