Карти за любопитни ръчички

Семейното издателство Carrot е открило пазарна ниша - образователни материали за деца и консултации за родители

Темата накратко
  • Семейното издателство Carrot е открило пазарна ниша - образователни материали за деца и консултации за родители.
  • От 2017 г. те започват да правят карти, като вече имат 11 продукта и над 130 хил. лв. приходи за 2020 г.
  • Основателите Симона и Крум Крумови вече обмислят излизане на външни пазари в бъдеще.

Безспорно родителството е вълнуващ момент в живота на всяка млада двойка. И леко ужасяващ. Независимо колко дипломи има зад гърба си и колко книги е изчел, в един момент човек се изправя пред първото си дете. А то идва без инструкции за употреба и естествено започват да изникват всевъзможни въпроси и опасения да не се обърка нещо.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал