Новият шеф в L’Oréal ще трябва да докаже, че изборът си заслужава

Как ще изглеждат навиците в индустрията на красотата след пандемията

Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.    ©  Reuters
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.    ©  Reuters
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Според познанията в бранша продажбите на червила се увеличават по време на рецесии, тъй като жените избират по-достъпни удоволствия. Този път обаче фирмите, разпространяващи маски и софтуер за видеоконференции, са тези, които процъфтяват. Но тъй като животът, включващ комуникация лице в лице, бавно се завръща в голяма част от света, доставчиците на шампоани, кремове, парфюми и други подобни се чудят как пандемията е променила навиците в красотата. Ориентирането в този нов свят на L'Oréal, най-голямата подобна фирма в света, ще зависи от едно ново лице.

Едва шестият директор за над 110 години

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар