Новият шеф в L’Oréal ще трябва да докаже, че изборът си заслужава

Как ще изглеждат навиците в индустрията на красотата след пандемията

Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.    ©  Reuters
Никола Йеронимус e едва шестият шеф от създаването на френската фирма през 1909 г.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Според познанията в бранша продажбите на червила се увеличават по време на рецесии, тъй като жените избират по-достъпни удоволствия. Този път обаче фирмите, разпространяващи маски и софтуер за видеоконференции, са тези, които процъфтяват. Но тъй като животът, включващ комуникация лице в лице, бавно се завръща в голяма част от света, доставчиците на шампоани, кремове, парфюми и други подобни се чудят как пандемията е променила навиците в красотата. Ориентирането в този нов свят на L'Oréal, най-голямата подобна фирма в света, ще зависи от едно ново лице.

Едва шестият директор за над 110 години

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар