Новият шеф в L’Oréal ще трябва да докаже, че изборът си заслужава
Как ще изглеждат навиците в индустрията на красотата след пандемията


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Според познанията в бранша продажбите на червила се увеличават по време на рецесии, тъй като жените избират по-достъпни удоволствия. Този път обаче фирмите, разпространяващи маски и софтуер за видеоконференции, са тези, които процъфтяват. Но тъй като животът, включващ комуникация лице в лице, бавно се завръща в голяма част от света, доставчиците на шампоани, кремове, парфюми и други подобни се чудят как пандемията е променила навиците в красотата. Ориентирането в този нов свят на L'Oréal, най-голямата подобна фирма в света, ще зависи от едно ново лице.
Едва шестият директор за над 110 годиниСтатията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.