Висша детска мода от България

Ирина Недкова създава бранда за луксозна детска мода Eirene през 2016 г., а в началото на годината компанията получи 690 хил. евро от фонда Vitosha Venture Partners

Ирина Недкова и екипът на Eirene правят дрехите в центъра на София, но продават на глобално ниво
Ирина Недкова и екипът на Eirene правят дрехите в центъра на София, но продават на глобално ниво    ©  Цветелина Белутова
Ирина Недкова и екипът на Eirene правят дрехите в центъра на София, но продават на глобално ниво
Ирина Недкова и екипът на Eirene правят дрехите в центъра на София, но продават на глобално ниво    ©  Цветелина Белутова

За света на луксозната мода няма прекалено ранна възраст. Рокли, якета, боди костюми със специални щампи и аксесоари са само част от стоките, които се предлагат за бебета и деца. От години на редица пазари до установените модни марки като Gucci и Fendi се нарежда и българският бранд за висша детска мода Eirene. Тя е основана от Ирина Недкова през 2016 г. и днес продава основно на пазари като Русия, Саудитска Арабия, ОАЕ и Казахстан.

Дипломат по образование, Недкова специализира бизнес администрация в САЩ и описва себе си като човек, който винаги е имал афинитет към модата. Преди да основе Eirene, тя е управлявала седем години търговския център Sofia Outlet Center и казва, че от тогава има ясни наблюдения какво кара едни брандове да просперират, а други да изчезват. По време на работата си като управител тя трупа опит от другата страна и се сблъсква с финансовия аспект на модата - ценообразуването и търговските условия, особено важни за луксозните брандове.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал