Билки с добавена стойност
Симеон Монов започва бизнеса си с газирани напитки с билки "Клопатар", а продуктите вече включват и хранителни добавки


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Газираните напитки отдавна са синоним на нещо нездравословно. Да ги извадиш от този контекст изглежда трудно и вече само да пише, че е без захар, отдавна не стига. Но за Симеон Монов това предизвикателство се превръща в успешна бизнес ниша. Изходната му точка е проста - разнообразието на такива продукти тук е по-бедно, отколкото в чужбина. Затова той решава да се насочи и към производство, като в рецептите си добавя и билки.
Напитките му "Клопатар" се появяват на пазара точно в началото на пандемията, но това не го спира. Междувременно среща единомишленик - Петко Денев, с когото създават компанията "Фитоателие" и започват да разработват и хранителни добавки. Сега в плановете им са още нови продукти и от двете серии, а до края на годината очакват да излязат и на пазара в САЩ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход