Билки с добавена стойност
Симеон Монов започва бизнеса си с газирани напитки с билки "Клопатар", а продуктите вече включват и хранителни добавки


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Газираните напитки отдавна са синоним на нещо нездравословно. Да ги извадиш от този контекст изглежда трудно и вече само да пише, че е без захар, отдавна не стига. Но за Симеон Монов това предизвикателство се превръща в успешна бизнес ниша. Изходната му точка е проста - разнообразието на такива продукти тук е по-бедно, отколкото в чужбина. Затова той решава да се насочи и към производство, като в рецептите си добавя и билки.
Напитките му "Клопатар" се появяват на пазара точно в началото на пандемията, но това не го спира. Междувременно среща единомишленик - Петко Денев, с когото създават компанията "Фитоателие" и започват да разработват и хранителни добавки. Сега в плановете им са още нови продукти и от двете серии, а до края на годината очакват да излязат и на пазара в САЩ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.