"Разгар" и дизайнерските му планински уреди
В бизнеса си Захари-Петър Радев съчетава опита си като индустриален дизайнер и любовта си към природата


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Захари-Петър Радев възражда стара идея на дядо си и създава първия си продукт - преносимо огнище.
- Компанията му вече има няколко изделия, които продава в България и чужбина, подготвя и нови.
- От създаването му преди четири години бизнесът расте, като оборотът наближава 200 хил. лв. през 2022 г.
Когато преди много години дядото на Захари-Петър Радев прави преносимо огнище и грил от шкаф, той едва ли е подозирал, че няколко десетилетия по-късно внукът му ще превърне изобретението в бизнес. Подтикнат от приятелката си Мария Бояджиева, Радев, който е индустриален дизайнер, осъвременява идеята, а резултатът полага началото на неговата компания "Рано", която стои зад търговската марка "Разгар".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.