DigitalK 2015: Изграждането на бранд е равно на изграждането на бизнес

Постоянната интернет свързаност променя потребителските навици

Да изградиш разпознаваем бранд е равно да изградиш работещ бизнес. Това е от изключително значение за компаниите в дигиталния свят. Това заяви Томас Чудовски, директор за брандови решения за Източна Европа в Google по време на втория ден на технологичната конференция DigitalK 2015.

"Продажбите са вашата цел, а тя се постига с комуникация, реклами и изграждането на марка", обяви още Чудовски. Специалистът от Google допълва, че компаниите не трябва да се фокусират върху настоящите си потребители, а върху новите такива, както и върху тези, които по-рядно са склонни да сменят бранда. Защото ако продуктът не е наличен навсякъде, тогава те по-лесно ще преминат към друг.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове