Проект за лесна продажба на основни храни спечели състезанието на Chivas The Venture
Чилийската компания Algramo получи финансиране в размер на 300 хил. долара


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Предлагане на хранителни продукти от първа необходимост чрез диспенсъри в малки магазини на ниски цени. Това е социалният проект на стартиращата компания Algramo, победител в международната надпревара на Chivas The Venture с общ награден фонд от 1 млн. долара. На големия финал се състезаваха общо 5 стартъпа, които бяха предварително избрани измежду всички 16 участници от цял свят. Младите предприемачи имаха възможност да представят проектите си пред експертно жури и голяма аудитория, съставена от инвеститори и специалисти в областта на бизнеса.
Общо 250 хил. долара от наградния фонд бяха предварително разпределени между 16-те международни участници в The Venture. Всеки един от проектите получи финансиране, съответстващо на броя събрани гласове от публиката. Останалите 750 хил. долара журито реши да инвестира в петимата финалисти, като най-голям дял от тях получи Algramo – 300 хил. долара. В състава на журито бяха Алекс Рикар, изпълнителен директор на компанията, собственик на уиски бранда Chivas - Pernod Ricard, Морган Кланданиъл - редактор в онлайн изданието Co.Exist, актьорът и предприемач Ейдриън Грение и Сонал Ша – икономист и директор на Офиса за социални иновации и гражданско участие към Белия дом.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.