Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io

Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България

В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи.

Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се