Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io

Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България

В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи.

Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    iliikata avatar :-|
    Iliya Yakov
    • - 9
    • + 6

    dd-wrt и и лендинг пейдж.... бахти стартъпа....

    Нередност?
  • 2
    mapto avatar :-|
    mapto
    • - 2

    Предполагам, че те управляват рекламата на първата страница на хотспотовете в метрото. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че изискват клик, за да ползваш интернета. С това директно губят в сравнение с лондонското метро, където страницата се зарежда и пасивно пуска интернета (пак има реклама, но не се натрапва). Дано пробият, ама ще трябва да подобрят услугата.

    Нередност?
  • 3
    mapto avatar :-|
    mapto
    • - 2

    Сега като им видях логото до това на DB осъзнах, че съм ги виждал и в Германия. Там изобщо не успях да ги ползвам. Не знам защо. Може и аз да съм виновен нещо. Все пак най-вероятно докато им кликна някъде, вече съм бил заминал. Реклама ли? Дано, ама аз не можах да я получа...

    Нередност?
  • 4
    systemerror avatar :-|
    systemerror
    • - 2
    • + 5

    Нищо иновативно, нищо полезно. Бих казал,че това е доста досадно,защото за всеки клиент това е непоискана реклама,която ще му досади и ще търси начини да я блокира или ще превключи на друга наистина свободна мрежа.

    Нередност?
  • 5
    shisho91 avatar :-P
    shisho91

    ...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)

    Нередност?
  • 6
    shisho91 avatar :-P
    shisho91

    ...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал