С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 5 яну 2016, 18:26, 22670 прочитания

Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io

Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи.
Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.

За платформата

WiFi.bg е онлайн платформа за wifi реклама, която позволява местата с безплатен wifi да спечелят допълнителни приходи от показването на реклами на брандове, свързани с тяхната локация. Така например, ако имате мобилно приложение, можете да поръчате рекламата ви да се покаже на всички посетители на The Mall, :PM club или един от другите 25 обекта, с които WiFi.bg работи в момента в България. Всяко място печели възможността както да изкара допълнителни рекламни приходи, така и да показва собствените си реклами безплатно. Стартиращата компания разработва и първата в света платформа за динамична wifi реклама. Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи. Рекламодателите пък ще могат да поръчват динамично реклами, които да стартират с максимално ниска цена за клик.

Фотограф: WiFi.bg

Динамична реклама

Идеята за платформата на WiFi.bg се ражда, след като Диляна Евтимова се сблъсква с ограниченията на настоящите рекламни мрежи за мобилна реклама. А именно клиентът да има максимална възвращаемост от инвестицията в маркетинг, като рекламира в точното място и време на правилния потребител. Това според компанията прави платформата уникална в сравнение с други близки по рода си услуги, които не са така фокусирани.
Към екипа постепенно се присъединяват програмистите Лазарина Ангелова и Роналд Христов, а преди почти година в борда се включва и Маргарит Ралев. Екипът официално стартира идеята си с участието в местния преакселератор Start it Smart тази пролет. След няколко награди на BetaPitch състезанието в София платформата е забелязана от отдела за иновации на Deutsche Bahn. Така екипът е поканен да представи идеята и в Берлин. До този момент WiFi.bg работи изцяло без външно финансиране.
Сега ще се представи директно на британския пазар с подкрепата на Collider - един от водещите лондонски маркетинг акселератори. Фондът предоставя не само обучителна програма за стартиращи предприемачи, но и ги свързва директно с потенциални клиенти. "През следващите няколко месеца ни предстоят лични срещи с Unilever, Puma, Asda, Exterion Media, Ogilvy & Mather и още много маркетинг агенции и брандове, базирани в Лондон", разказа Диляна Евтимова. "Впечатление ни направи именно силната връзка между акселератора и бизнес средата във Великобритания. Усещаме, че може да разчитаме на тях не само като източник на инвестиция, но и като на стратегически партньор, който би могъл да ни предостави контакти, с които да докажем бизнес модела си", коментира Eвтимова.   

Бъдещи планове

Компанията ще инвестира финансовия ресурс в насока технологично и бизнес развитие. Планът е да бъдат довършени някои функционалности, а на втори етап финансиране да се разшири екипът. Целта за следващите месеци е стартъпът да изгради стабилна основа на компанията в Лондон и да докаже приложимостта на идеята и на британския пазар.
"Ще продължим да оперираме и в България, но ще отделяме повече време за развитие на бизнеса във Великобритания", коментира Евтимова. "Имаме запитвания и от други страни и континенти, но за момента нямаме физическата възможност за работа с тях. Оглеждаме се за партньори на конкретни пазари, където идеята е да направим смесени дружества", разказа съоснователката.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE

Крайният срок за участие е 15 декември

8 дек 2019, 2101 прочитания

"Витоша венчър" получи 35.6 млн. лв. от Фонда на фондовете за инвестиции в стартъпи "Витоша венчър" получи 35.6 млн. лв. от Фонда на фондовете за инвестиции в стартъпи

Инвестициите ще бъдат насочени към млади компании с потенциал за бърз растеж

28 ное 2019, 7107 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Български стартиращи компании ще могат да участват в състезанието Pioneers Challenge

Регистрацията е до края на март, а предишното издание на надпреварата беше спечелено от българската фирма Dronamics.

Още от Капитал
На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

Кино: "Славни времена"

Романс по френски с пътуване в човешкото време

Яра Бубнова: Връзката между изкуството и обществото е скъсана

Директорът на "Национална галерия" за проблемите пред институцията и възможните решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10