Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io

Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България

В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
В екипа на платформата WiFi.bg са Диляна Евтимова, Маргарит Ралев, Лазарина Ангелова и Роналд Христов    ©  WiFi.bg
Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи.

Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    iliikata avatar :-|
    Iliya Yakov
    • - 9
    • + 6

    dd-wrt и и лендинг пейдж.... бахти стартъпа....

    Нередност?
  • 2
    mapto avatar :-|
    mapto
    • - 2

    Предполагам, че те управляват рекламата на първата страница на хотспотовете в метрото. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че изискват клик, за да ползваш интернета. С това директно губят в сравнение с лондонското метро, където страницата се зарежда и пасивно пуска интернета (пак има реклама, но не се натрапва). Дано пробият, ама ще трябва да подобрят услугата.

    Нередност?
  • 3
    mapto avatar :-|
    mapto
    • - 2

    Сега като им видях логото до това на DB осъзнах, че съм ги виждал и в Германия. Там изобщо не успях да ги ползвам. Не знам защо. Може и аз да съм виновен нещо. Все пак най-вероятно докато им кликна някъде, вече съм бил заминал. Реклама ли? Дано, ама аз не можах да я получа...

    Нередност?
  • 4
    systemerror avatar :-|
    systemerror
    • - 2
    • + 5

    Нищо иновативно, нищо полезно. Бих казал,че това е доста досадно,защото за всеки клиент това е непоискана реклама,която ще му досади и ще търси начини да я блокира или ще превключи на друга наистина свободна мрежа.

    Нередност?
  • 5
    shisho91 avatar :-P
    shisho91

    ...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)

    Нередност?
  • 6
    shisho91 avatar :-P
    shisho91

    ...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)

    Нередност?
Нов коментар