С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
6 5 яну 2016, 18:26, 22212 прочитания

Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io

Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи.
Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.

За платформата

WiFi.bg е онлайн платформа за wifi реклама, която позволява местата с безплатен wifi да спечелят допълнителни приходи от показването на реклами на брандове, свързани с тяхната локация. Така например, ако имате мобилно приложение, можете да поръчате рекламата ви да се покаже на всички посетители на The Mall, :PM club или един от другите 25 обекта, с които WiFi.bg работи в момента в България. Всяко място печели възможността както да изкара допълнителни рекламни приходи, така и да показва собствените си реклами безплатно. Стартиращата компания разработва и първата в света платформа за динамична wifi реклама. Идеята е всеки потребител да вижда различни реклами спрямо личните си интереси и нагласи. Рекламодателите пък ще могат да поръчват динамично реклами, които да стартират с максимално ниска цена за клик.

Фотограф: WiFi.bg

Динамична реклама

Идеята за платформата на WiFi.bg се ражда, след като Диляна Евтимова се сблъсква с ограниченията на настоящите рекламни мрежи за мобилна реклама. А именно клиентът да има максимална възвращаемост от инвестицията в маркетинг, като рекламира в точното място и време на правилния потребител. Това според компанията прави платформата уникална в сравнение с други близки по рода си услуги, които не са така фокусирани.
Към екипа постепенно се присъединяват програмистите Лазарина Ангелова и Роналд Христов, а преди почти година в борда се включва и Маргарит Ралев. Екипът официално стартира идеята си с участието в местния преакселератор Start it Smart тази пролет. След няколко награди на BetaPitch състезанието в София платформата е забелязана от отдела за иновации на Deutsche Bahn. Така екипът е поканен да представи идеята и в Берлин. До този момент WiFi.bg работи изцяло без външно финансиране.
Сега ще се представи директно на британския пазар с подкрепата на Collider - един от водещите лондонски маркетинг акселератори. Фондът предоставя не само обучителна програма за стартиращи предприемачи, но и ги свързва директно с потенциални клиенти. "През следващите няколко месеца ни предстоят лични срещи с Unilever, Puma, Asda, Exterion Media, Ogilvy & Mather и още много маркетинг агенции и брандове, базирани в Лондон", разказа Диляна Евтимова. "Впечатление ни направи именно силната връзка между акселератора и бизнес средата във Великобритания. Усещаме, че може да разчитаме на тях не само като източник на инвестиция, но и като на стратегически партньор, който би могъл да ни предостави контакти, с които да докажем бизнес модела си", коментира Eвтимова.   

Бъдещи планове

Компанията ще инвестира финансовия ресурс в насока технологично и бизнес развитие. Планът е да бъдат довършени някои функционалности, а на втори етап финансиране да се разшири екипът. Целта за следващите месеци е стартъпът да изгради стабилна основа на компанията в Лондон и да докаже приложимостта на идеята и на британския пазар.
"Ще продължим да оперираме и в България, но ще отделяме повече време за развитие на бизнеса във Великобритания", коментира Евтимова. "Имаме запитвания и от други страни и континенти, но за момента нямаме физическата възможност за работа с тях. Оглеждаме се за партньори на конкретни пазари, където идеята е да направим смесени дружества", разказа съоснователката.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Aeternity инвестира до 100 хил. долара в четири блокчейн стартъпи Aeternity инвестира до 100 хил. долара в четири блокчейн стартъпи

Второто издание на програмата Starfleet приключи след едномесечен процес на избор

14 апр 2019, 1986 прочитания

Business adviser предлага да поеме бюрокрацията във фирмата ви 5 Business adviser предлага да поеме бюрокрацията във фирмата ви

Стартъпът може да помогне в административните, счетоводните и правните услуги, за да могат предприемачите да се фокусират върху бизнеса си

7 апр 2019, 4172 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

Стажове, стипендии, конкурси (25 февруари – 3 март)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Български стартиращи компании ще могат да участват в състезанието Pioneers Challenge

Регистрацията е до края на март, а предишното издание на надпреварата беше спечелено от българската фирма Dronamics.

Пламъците над "Аванти"

Компанията за внос и продажба на алкохол и цигари има вече два опожарени обекта

В България ALSO*

Първи голям чужд инвеститор навлиза в българския сектор за дистрибуция на IT техника - швейцарската милиардна компания ALSO Holding купува "Солитрон"

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Пролет в Лангедок и Гаскония

Пътешествие в част от Южна Франция из земите на катарите, гъшия дроб и родните места на Д'Артанян и Тулуз-Лотрек

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност