Wifi.bg получи 50 хил. паунда от британския маркетинг акселератор Collider.io
Онлайн платформата за wifi реклама ще се фокусира върху развитие на бизнеса си на Острова, но ще продължи да оперира и в България


Деница Симеонова

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Българският стартъп WiFi.bg ще участва в четвъртия инвестиционен рунд на британския акселератор Collider.io. Компанията е била поканена да презентира идеята си пред затворен кръг от инвеститори в Лондон, след като един от основателите - Диляна Евтимова, се запозна с представител на фонда по време на европейската стартъп конференция WebSummit. Така екипът е избран да участва в Collider Academy, където в продължение на няколко месеца ще доразвие бизнеса и заедно с акселератора ще търси и установи партньорства във Великобритания. "Целта е да поставим фокуса върху британския пазар, като развием там това, което сме валидирали като модел в България", разказа един от партньорите в WiFi.bg - Маргарит Ралев. Collider финансира българската компания с 50 000 паунда, срещу които ще получи 11% дял от стартъпа.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
dd-wrt и и лендинг пейдж.... бахти стартъпа....
Предполагам, че те управляват рекламата на първата страница на хотспотовете в метрото. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че изискват клик, за да ползваш интернета. С това директно губят в сравнение с лондонското метро, където страницата се зарежда и пасивно пуска интернета (пак има реклама, но не се натрапва). Дано пробият, ама ще трябва да подобрят услугата.
Сега като им видях логото до това на DB осъзнах, че съм ги виждал и в Германия. Там изобщо не успях да ги ползвам. Не знам защо. Може и аз да съм виновен нещо. Все пак най-вероятно докато им кликна някъде, вече съм бил заминал. Реклама ли? Дано, ама аз не можах да я получа...
Нищо иновативно, нищо полезно. Бих казал,че това е доста досадно,защото за всеки клиент това е непоискана реклама,която ще му досади и ще търси начини да я блокира или ще превключи на друга наистина свободна мрежа.
...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)
...съгласен с горните коментари, ама як е маркетинга им ;)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.