Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Българско-датски стартъп получи 250 хил. евро финансиране

Средствата ще помогнат на софтуерната Crowdio да достигне до нови пазари и да увеличи екипа си в България

В екипа на Crowdio сa (от ляво надясно): Мартин Минчев - главен софтуерен инженер, Диян Михайлов - главен продуктов мениджър, Робърт Глесел - изпълнителен директор, и Мария Димитрова - софтуерен инженер.
В екипа на Crowdio сa (от ляво надясно): Мартин Минчев - главен софтуерен инженер, Диян Михайлов - главен продуктов мениджър, Робърт Глесел - изпълнителен директор, и Мария Димитрова - софтуерен инженер.
В екипа на Crowdio сa (от ляво надясно): Мартин Минчев - главен софтуерен инженер, Диян Михайлов - главен продуктов мениджър, Робърт Глесел - изпълнителен директор, и Мария Димитрова - софтуерен инженер.    ©  Капитал
В екипа на Crowdio сa (от ляво надясно): Мартин Минчев - главен софтуерен инженер, Диян Михайлов - главен продуктов мениджър, Робърт Глесел - изпълнителен директор, и Мария Димитрова - софтуерен инженер.    ©  Капитал
В момента в офиса на стартъпа в София работи малък екип, който се занимава най­-вече с технологиите

Стартиращата компания Crowdio получи финансиране от 250 хил. евро от датски бизнес ангел. Българско­-датският стартъп разработва онлайн платформа за комуникация с клиентите 24 часа в денонощието чрез чат, който компаниите могат да сложат на уебсайта си, и фрийланс услуга, която могат да активират, ако нямат достатъчно човешки ресурси за тази дейност. Посредством краудсорсинг (получаване на услуги, идеи или продукт чрез привличане на хора, често онлайн).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dmitip avatar :-|
    dmitip
    • + 4

    Успех!

    Нередност?
  • 2
    lgrozeva avatar :-|
    Лили
    • + 3

    Успех! :)

    Нередност?
  • 3
    areta avatar :-|
    areta
    • + 3

    Интересна концепция, но какво става ако въпросът засяга наличност на дадена стока в магазина, начини за плащане които се поддържат от магазина, калкулация на цена за особена услуга, защо не пристига поръчката ми и др. под.?

    Външен човек би могъл да отговори на въпроси относно спецификациите на продукт, който е известен или поне би могъл да насочи клиент къде да търси нужната му информация. Но на конкретни въпроси относно дейността на фирмата едва ли, освен ако не запознат с дейността й или няма достъп до информационната й система.

    Нередност?
  • 4
    lgrozeva avatar :-|
    Лили
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#3] от "luda_krava":

    Когато има подобни въпроси, за които оператора няма информация или компетенция, винаги може да вземе данните на клиента и да предаде на търговеца да се свържат с този клиент.

    Това масово и в момента се случва с чат операторите и Връзки с клиенти. Идеята е, крайният клиент да остане с добро впечатление от търговеца/бранда и да види че веднага получава реакция. Аз бях на представянето на този софтуер в София Тек Парк и от стартъпа казаха, че всъщност 80% от въпросите в чата са напълно във възможностите на операторите.

    Нередност?
  • 5
    areta avatar :-|
    areta
    • + 2

    До коментар [#4] от "Лили":

    Аз и без оператор мога да си оставя данните и въпроса, за да се свърже някой с мен по-късно.

    Всъщност стабилните фирми дават добре подредена и изчерпателна информация на сайта си, така че рядко се налага чат и досега съм го правила наистина по засукани проблеми, които изискват да се бърка в системата на фирмата. Е, явно аз не съм типичният случай.

    Ако действително на 80% от въпросите може да отговори и външен човек, тогава има смисъл.

    Нередност?
  • 6
    lgrozeva avatar :-|
    Лили
    • + 2

    До коментар [#5] от "luda_krava":

    И аз си мислех същото като теб, че си се оправям прекрасно и сама когато я има информацията на сайта, и други го поставиха като въпрос, но явно ти и аз не сме 80% от случаите :)

    Нередност?
  • 7
    areta avatar :-P
    areta
    • - 1
    • + 1

    "Да речем, ако си българин, който говори датски, както аз, можеш да работиш от България за цяла Скандинавия", разказва Диян Михайлов.

    Абеее ако именно говориш датски :) с това тяхно безумно произношение, трудно биха те разбрали, но виж ако пишеш, друга работа - сигурно ще те разберат. Добре че чатът е писмен :)

    Нередност?
  • 8
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    До коментар [#4] от "Лили":

    Едва ли някоя фирма би си признала, че операторите не могат да отговорят коректно. Още по-малко вероятно е фирма да е готова да плати такива големи разходи за един единствен чат. Освен това какво се случва, когато не си доволен от отговора? Все въпроси, които са належащи за подобна инициатива.

    Все пак успех, защото е важно да има хора, които да инвестират времето си в нововъведения.

    Нередност?
  • 9
    gm avatar :-|
    GM
    • - 1
    • + 4

    Чист и прост аутсорсинг към територията от третия свят България, където човешкия труд струва 200 Евро на месец, но браво!

    Нередност?
  • 10
    rainbou1 avatar :-?
    rainbou1
    • + 1

    Като гледам пазара, най-търсените специалности в България ще са филологиите, и то докато не направят автоматични преводачи...

    Нередност?
Нов коментар