Ботът, който продава цветя

Мобилните приложения и чат платформите ще променят начина, по който пазаруваме онлайн

Около 50% от продажбите в дигиталните магазини минават през мобилно приложение

А беше време, когато по телефона се поръчваше само готова храна, чифт панталони се пробваше в магазина, а клиентско изживяване означаваше да си поговориш със симпатичния продавач на ръчно изплетени шалове в някой уютен малък бутик. Всичко това може и да не изчезне скоро, но търговията на дребно отдавна започна да измества фокуса си към дигиталното пространство, където правилата и законите са далеч по-различни. Там дрехите се пробват в офиса на куриери, през мобилно приложение на телефона се пазаруват рокли и електроуреди, а за клиентското изживяване се грижи учтив чатбот, който ви предлага букети според случая и възможностите ви.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар