FretLink помага превозвачи да се свързват с производители във Франция

Големи износители като Coca-Cola, Pepsi, Carrefour, Chanel вече използват онлайн платформата

Основателят на стартъпа Пол Гилман има още една собствена компания зад гърба си, която успешно продава през есента на 2015 г., и започва работа по FretLink
Основателят на стартъпа Пол Гилман има още една собствена компания зад гърба си, която успешно продава през есента на 2015 г., и започва работа по FretLink
Основателят на стартъпа Пол Гилман има още една собствена компания зад гърба си, която успешно продава през есента на 2015 г., и започва работа по FretLink    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Основателят на стартъпа Пол Гилман има още една собствена компания зад гърба си, която успешно продава през есента на 2015 г., и започва работа по FretLink    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Фирмата има екип от петима софтуерни инженери и един бизнес дивелопър в София, а до края на годината броят на служителите в столицата ще стигне 20.

"Когато производител от конкретна индустрия иска да изнася стоката си, фирмата трябва да прекарва часове, свързвайки се с превозвачи и пишейки мейли относно спецификациите на товара. Това обаче не е описание на процеса отпреди десетилетия, а ситуацията в голяма част от сектора днес - процесите отнемат много време и не са оптимизирани. Но проблемите не спират дотук - един от четири износителя в Европа кара празни курсове, а средната запълняемост на камионите е около 65%. От другата страна са превозвачите, много от които фалират, и проучване показва, че 66% от тях прекратяват дейността си, защото не могат да влязат в бизнеса." Така описва ситуацията на континента основателят на FretLink Пол Гилман. Неговата онлайн платформа е предназначена да реши тези проблеми и да помогне на износителите и превозвачите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал