Новите правила на играта

Гейминг индустрията въвежда все по-агресивни модели за увеличение на приходите, които може да изнервят потребителите

Геймингът се превърна в основен източник на приходи за Sony
Геймингът се превърна в основен източник на приходи за Sony
Геймингът се превърна в основен източник на приходи за Sony    ©  Reuters
Геймингът се превърна в основен източник на приходи за Sony    ©  Reuters
Разработчиците на игри вече не се подчиняват на универсална формула, а търсят и експериментират с различни начини да увеличат печалбите си.

"Не разглеждаме бизнес моделите като религиозен субект." Тези думи на изпълнителния директор на гейм разработчика Trion World Скот Хартсман описват най-точно промените в гейминг индустрията в момента, както и основните тенденции в монетизирането на заглавията от бранша.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове