Metro търси стартъпи в търговията
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Metro търси стартъпи в търговията

Новата програма допълва съществуващия проект на Metro Accelerator, който вече втора година избира технологични предложения за хотелския, ресторантьорски и кетъринг бизнеса.

Metro търси стартъпи в търговията

Стартиращите компании могат да кандидатстват за акселераторската програма до 12 март

16519 прочитания

Новата програма допълва съществуващия проект на Metro Accelerator, който вече втора година избира технологични предложения за хотелския, ресторантьорски и кетъринг бизнеса.

© Metro


Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие в акселераторската програма на Metro и Techstars до 12 март 2017 г.

Германската компания Metro започва нова специализирана програма за развитие на дигитални иновации с приложение в търговията. Metro Accelerator for Retail ще търси стартъп екипи, които разработват технологични услуги и продукти, ускоряващи бизнес процесите в сектора на търговията. Финалистите ще се възползват от експертизата на Metro и партньора му - предприемаческата мрежа Techstars, които ще осигурят над 100 ментори за най-добрите десет стартиращи фирми.

Дигиталните приложения трябва да подпомогнат клиентите на германската компания да станат по-успешни, а хипермаркетът на Metro - Real, една от големите вериги в Германия, също ще се възползва от предложените проекти на стартиращите компании. Обхватът на дигиталните предложения може да бъде от малки обекти, през местни хранителни магазини, компании за доставки и услуги, до вериги магазини и хипермаркети.

Това е третата инициатива на Metro, насочена към стартиращи компании и идеи за технологична оптимизация. Предните две програми бяха насочени към хотелския и ресторантьорския бизнес.

Срок и условия

Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие в акселераторската програма до 12 март 2017 г. Кандидатстването става чрез форма на английски език на уебсайта на акселератора: www.metroaccelerator.com . Кандидатите трябва да попълнят въпросник, а при желание - да качат и свое видео, обясняващо проекта. Десетте най-обещаващи предложения ще бъдат определени след директни срещи и телефонни интервюта с жури, съставено от инвеститори и ментори.

Финалистите ще имат ментори и ще получат ценни съвети за това как най-успешно да развият идеите си. "В основата на стратегията ни е да подпомогнем своите клиенти да бъдат още по-успешни в бизнеса си, казва Олаф Кох, председател на управителния съвет на Metro. Убедени сме, че независимите търговци могат да се възползват по най-добрия начин от дигиталните решения – от гледна точка на комуникация с клиенти, нови услуги и в подкрепа на своите бизнес операции. Това е и основната причина да започнем Metro Accelerator for Retail."

За програмата

Програмата е първият акселератор, който систематично ще промотира дигитални приложения за независими търговци (B2B2C) и за водещата верига хипермаркети Real (B2C). Демо денят, на който финалистите ще представят идеите си, ще се състои през септември 2017 г. в Берлин, а най-добрите идеи ще получат инвестиция от 120 хил. евро, достъп до експертите от мрежите на Metro, Real и Techstars, възможност да използват coworking пространство за времетраенето на програмата и други.

Успешни проекти за хорека бизнеса

Новата програма за иновации допълва съществуващия проект на Metro Accelerator, който вече втора година избира технологични предложения с добавена стойност за професионалните клиенти на Metro от хотелския, ресторантьорския и кетъринг бизнеса.

През 2016 г. българският startup Reputize стана част от програмата за иновации в сферата на хотелския бизнес и ресторантьорството. Компанията предлага инструменти за управление на репутацията на хотели. Стартъпът разчита на big data технологии, агрегиране на ревюта за хотели от повече от 100 онлайн източника за пътувания и социални медии. Reputize подпомага хотелиерите да получат по-голямо присъствие с ревюта в уебсайтове като Trip Advisor, Holidaycheck, Zoover.com, TUI, ITS, Neckerman, Trivago.

Проектът на Reputize заедно с тези на още девет компании ще бъде представен пред инвеститори, медии и широка публика на 7 декември на специален демо ден в в German Tech Entrepreneurship Center в Берлин.
Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие в акселераторската програма на Metro и Techstars до 12 март 2017 г.

Германската компания Metro започва нова специализирана програма за развитие на дигитални иновации с приложение в търговията. Metro Accelerator for Retail ще търси стартъп екипи, които разработват технологични услуги и продукти, ускоряващи бизнес процесите в сектора на търговията. Финалистите ще се възползват от експертизата на Metro и партньора му - предприемаческата мрежа Techstars, които ще осигурят над 100 ментори за най-добрите десет стартиращи фирми.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK