Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 ное 2016, 10:32, 15541 прочитания

Metro търси стартъпи в търговията

Стартиращите компании могат да кандидатстват за акселераторската програма до 12 март

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие в акселераторската програма на Metro и Techstars до 12 март 2017 г.
Германската компания Metro започва нова специализирана програма за развитие на дигитални иновации с приложение в търговията. Metro Accelerator for Retail ще търси стартъп екипи, които разработват технологични услуги и продукти, ускоряващи бизнес процесите в сектора на търговията. Финалистите ще се възползват от експертизата на Metro и партньора му - предприемаческата мрежа Techstars, които ще осигурят над 100 ментори за най-добрите десет стартиращи фирми.

Дигиталните приложения трябва да подпомогнат клиентите на германската компания да станат по-успешни, а хипермаркетът на Metro - Real, една от големите вериги в Германия, също ще се възползва от предложените проекти на стартиращите компании. Обхватът на дигиталните предложения може да бъде от малки обекти, през местни хранителни магазини, компании за доставки и услуги, до вериги магазини и хипермаркети.


Това е третата инициатива на Metro, насочена към стартиращи компании и идеи за технологична оптимизация. Предните две програми бяха насочени към хотелския и ресторантьорския бизнес.

Срок и условия

Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие в акселераторската програма до 12 март 2017 г. Кандидатстването става чрез форма на английски език на уебсайта на акселератора: www.metroaccelerator.com . Кандидатите трябва да попълнят въпросник, а при желание - да качат и свое видео, обясняващо проекта. Десетте най-обещаващи предложения ще бъдат определени след директни срещи и телефонни интервюта с жури, съставено от инвеститори и ментори.



Финалистите ще имат ментори и ще получат ценни съвети за това как най-успешно да развият идеите си. "В основата на стратегията ни е да подпомогнем своите клиенти да бъдат още по-успешни в бизнеса си, казва Олаф Кох, председател на управителния съвет на Metro. Убедени сме, че независимите търговци могат да се възползват по най-добрия начин от дигиталните решения – от гледна точка на комуникация с клиенти, нови услуги и в подкрепа на своите бизнес операции. Това е и основната причина да започнем Metro Accelerator for Retail."

За програмата

Програмата е първият акселератор, който систематично ще промотира дигитални приложения за независими търговци (B2B2C) и за водещата верига хипермаркети Real (B2C). Демо денят, на който финалистите ще представят идеите си, ще се състои през септември 2017 г. в Берлин, а най-добрите идеи ще получат инвестиция от 120 хил. евро, достъп до експертите от мрежите на Metro, Real и Techstars, възможност да използват coworking пространство за времетраенето на програмата и други.
Успешни проекти за хорека бизнеса
Новата програма за иновации допълва съществуващия проект на Metro Accelerator, който вече втора година избира технологични предложения с добавена стойност за професионалните клиенти на Metro от хотелския, ресторантьорския и кетъринг бизнеса.
През 2016 г. българският startup Reputize стана част от програмата за иновации в сферата на хотелския бизнес и ресторантьорството. Компанията предлага инструменти за управление на репутацията на хотели. Стартъпът разчита на big data технологии, агрегиране на ревюта за хотели от повече от 100 онлайн източника за пътувания и социални медии. Reputize подпомага хотелиерите да получат по-голямо присъствие с ревюта в уебсайтове като Trip Advisor, Holidaycheck, Zoover.com, TUI, ITS, Neckerman, Trivago.
Проектът на Reputize заедно с тези на още девет компании ще бъде представен пред инвеститори, медии и широка публика на 7 декември на специален демо ден в в German Tech Entrepreneurship Center в Берлин.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Български хакатон търси решения за справяне с коронавируса Български хакатон търси решения за справяне с коронавируса

Състезанието започва на 27 март, а наградният фонд за трите най-добри проекта е 15 хил. лв.

26 мар 2020, 1946 прочитания

LAUNCHub Ventures инвестира над 2 млн. долара в американска компания LAUNCHub Ventures инвестира над 2 млн. долара в американска компания

Общото вложение в Cleanshelf е 8 млн. долара, а водещ инвеститор е британският фонд Dawn Capital

25 мар 2020, 1635 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Imagga е сред най-добрите стартиращи компании в Централна и Източна Европа

Това е първото отличие на български стартъп в традиционната международна надпревара

Още от Капитал
Корпоративни карти за 3.5 млн. евро

Българската стартираща компания Payhawk привлече нова инвестиция за 3 млн. евро и общо досега е получила 3.5 млн. евро.

По кой път вървим в лабиринта на кризата

Правителството е принудено да взима в много голяма степен чувствителни решения и не трябва да допуска никакво съмнение в тях

Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

За маската на един лекар

Българската здравна система посреща най-сериозното си изпитание през последните десетилетия в недобра форма

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10