Metro и Techstars представиха новата си програма пред български предприемачи

Стартиращите компании, разработващи иновации с приложение в търговията, могат да кандидатстват за нея до 12 март

В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.
В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.
В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.    ©  Юлия Лазарова
В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.    ©  Юлия Лазарова
На всички избрани да участват стартъпи ще бъде предложена инвестиция от 120 хил. евро.

Германската компания Metro и партньорът й - предприемаческата мрежа Techstars, представиха пред българските предприемачи новата си акселераторска програма METRO Accelerator for Retail. Експертите на Metro и Techstars проведоха 30-минутни индивидуални срещи с българските компании, за да им дадат персонални съвети за кандидатстване по програмата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал