Metro и Techstars представиха новата си програма пред български предприемачи
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Metro и Techstars представиха новата си програма пред български предприемачи

В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.

Metro и Techstars представиха новата си програма пред български предприемачи

Стартиращите компании, разработващи иновации с приложение в търговията, могат да кандидатстват за нея до 12 март

16307 прочитания

В панелна дискусия за ползата от партньорството между корпорации и стартъпи се включиха Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry (отпред), Методи Терзиев, COO на Betahaus (в дясно) и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria.

© Юлия Лазарова


На всички избрани да участват стартъпи ще бъде предложена инвестиция от 120 хил. евро.

Германската компания Metro и партньорът й - предприемаческата мрежа Techstars, представиха пред българските предприемачи новата си акселераторска програма METRO Accelerator for Retail. Експертите на Metro и Techstars проведоха 30-минутни индивидуални срещи с българските компании, за да им дадат персонални съвети за кандидатстване по програмата.

Това е третата инициатива на Metro, насочена към стартиращи компании и идеи за технологична оптимизация. Новата специализирана програма за развитие на дигитални иновации с приложение в търговията ще започне на 12 юни и ще бъде с продължителност три месеца. Стартиращите компании могат да кандидатстват за участие до 12 март чрез форма на английски език на уеб сайта на акселератора: www.metroaccelerator.com. На всички избрани да участват стартъпи ще бъде предложена инвестиция от 120 хил. евро.

Критериите за избор

"Търсим силни екипи, не толкова идеи. Докато бизнес идеята се променя и еволюира по време на процеса, екипът в повечето случаи остава същият до края", сподели Борис Миналай, глобален директор франчайз на Metro Cash&Carry International. Експертът обясни, че търсените решения могат да бъдат дигитални приложения за независими търговци или пък за водещата верига хипермаркети Real. Стартъпите могат да предложат идеи, които да подобрят бизнес дейността, или такива, които да носят добавена стойност за крайния клиент на магазините например.

За да бъдат избрани за програмата, компаниите трябва да могат да докажат постиженията си и да имат вече постигнат прогрес в дейността си.

Партньорствата между корпорация и стартъп

Наличието на подобно успешно партньорство между корпорация като Metro и стартиращи фирми от различни държави е добър пример, който тепърва ще насърчи и други големи компании да работят в тази посока, стана ясно от проведената панелна дискусия по време на събитието. В нея освен Борис Миналай се включиха Методи Терзиев, COO на Betahaus (домакин на събитието), и Димитър Вутков, мениджър в Metro Cash&Carry Bulgaria. Участниците се обединиха около тезата, че трябва да се организират специализирани събития, където да може да се случва комуникацията между корпорации и стартиращи фирми. И двете страни обаче трябва да имат предвид позицията на другата, за да могат да говорят на разбираем език. Най-правилният момент за един стартъп да пристъпи към преговори за партньорство с корпорация е, когато има постигнати резултати.

На всички избрани да участват стартъпи ще бъде предложена инвестиция от 120 хил. евро.

Германската компания Metro и партньорът й - предприемаческата мрежа Techstars, представиха пред българските предприемачи новата си акселераторска програма METRO Accelerator for Retail. Експертите на Metro и Techstars проведоха 30-минутни индивидуални срещи с българските компании, за да им дадат персонални съвети за кандидатстване по програмата.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK