С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 25 фев 2018, 11:24, 11151 прочитания

Безплатно обаждане на клик разстояние

Български стартъп разработва софтуер за безплатни обаждания за малки и средни бизнеси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стартиращи компании могат да участват в състезанието за зелени идеи PowerUp!

Крайният срок за кандидатстване е 15 април

7 мар 2018

Приложение улеснява подаването на граждански сигнали към отговорните институции

Българската компания Novanor получи финансиране от 10 млн. долара

6 мар 2018

Започва третото издание на Startup Europe Week

Събитието ще се проведе между 5 и 9 март в девет града в страната

5 мар 2018

Paysafe организира хакатон с общ награден фонд от 9.5 хил. евро

Засилва се тенденцията за провеждането на подобни технологични събития в България

20 фев 2018

Transmetrics разработи софтуер за по-ефективни морски контейнерни превози

Българската компания привлече за свой клиент холандската NileDutch

18 фев 2018
"Свобода да се обаждаш безплатно навсякъде по света" е мотото на българската стартираща компания Free Call Inc. Тя разработва софтуер, който дава възможност на клиентите на малки и средни бизнеси да им звънят безплатно от различни мобилни устройства. Според основателя на компанията Даниел Христов резултатите са освен по-високи продажби и изграждане на доверие между бизнеса и потребителите.

Начало на проекта

Преди повече от четири години Даниел Христов и екипът му разработват в България услуга за чат в реално време, която предлагат само в САЩ на малки и средни бизнеси основно от хотелиерството и електронните продажби. С времето обаче навиците на потребителите се променят, а за компаниите става все по-трудно да отделят ресурси, за да поддържат постоянно чат услугата. Сред основните проблеми е, че често се налага фирмите да наемат допълнителни служители с комуникационен профил, които да отговарят постоянно на онлайн запитванията на клиентите.

Затова през 2016 г. Христов решава да развие услугата на следващо ниво, а именно вместо чат да предлага директно безплатни обаждания през сайтовете на компаниите. Така клиентите им ще бъдат на един клик разстояние от разговор, в който могат да зададат повече въпроси, както и да стигнат до директна покупка или резервация.

Как работи



Новият проект, наречен "Безплатно обаждане", е отново насочен към малки и средни компании, които нямат технологичен профил. Затова и по думите на основателя Даниел Христов инсталирането на услугата става лесно и дистанционно. "При успешното внедряване на всяка страница на сайта на клиентите ни директно се появява икона със зелена слушалка", обяснява той. През нея потребителите могат безплатно да се свържат с човек от компанията в зависимост от това към кого е насочено обаждането. Така например при хотелите туристите вероятно ще се свържат през сайта директно с рецепцията. "Собствениците на малки бизнеси не е необходимо да стоят постоянно на компютър, за да приемат запитвания. Те могат да свържат услугата към мобилния си телефон или към централа. За хотелите това е алтернативно средство за директни резервации", обяснява Христов.

Като допълнение софтуерът може да засече откъде е получено обаждането благодарение на внедрената геолокация, да предостави запис на разговора или хронология на повикванията. Клиентите на българската компания могат и да зададат часови диапазон, в който да приемат обаждания от сайта им. През останалото време на посетителите им се предоставя опция да изпратят стандартно запитване на съобщение.

За българската компания всеки вид комуникационно средство представлява конкуренция, включително и безплатните телефонни номера или останалите чатове на живо. Приложенията като Viber и Skype обаче не притесняват Христов, защото според него те усложняват връзката между компания и клиент, тъй като е необходимо инсталирането им на всяко устройство, изпращане на покани за приятелство и изчакване за одобрение.

Натрупване на хиляди клиенти

Компанията Free Call Inc. е регистрирана в САЩ, което според Христов спомага за по-лесна продажба на продукта на чужди пазари. "Безплатно обаждане" се предлага на месечна абонаментна база, като цената варира според количеството безплатни минути, които се предоставят на компании, и разширените допълнителни услуги. Цената варира от 12 долара на месец за 60 безплатни минути до 885 долара за големи фирми с над 16 хил. безплатни минути. Българската стартираща компания предлага и стартов безплатен пакет, който може да се използва неограничено време и предоставя 30 безплатни минути разговори на месец.

За да осигури минутите, българската компания си партнира с телекомите в различни държави, като по думите на Христов сключването на договор е дълга процедура, която може да отнеме и половин година. "Ние потребяваме милиони минути, благодарение на което можем да договорим по-добри цени и печелим именно от отстъпката, която получаваме", обяснява той.

Към момента "Безплатно обаждане" се използва от над 26 хил. фирми по света, като по-голямата част от тях са инсталирали безплатната версия на услугата. "В България имаме над 700 плащащи клиента, а по света около 10% от всички регистрации са плащащи, като най-много са в Русия", обяснява Христов. Сред клиентите на компанията са и редица общини, като в България услугата се използва от община Бургас, община Пловдив и община Габрово с цел да дадат по-лесен достъп на гражданите до услугите им.

Благодарение на интереса към безплатните обаждания екипът на Free Call Inc. бързо се разраства и вече наброява 40 човека, от които трима програмисти и още 10 човека, отговарящи за продажбите в България от офиса на компанията в Пловдив. Останалите служители са базирани в САЩ, Великобритания, Индия, Филипините и др., където осъществяват контакт с потенциални клиенти. На този етап компанията не е търсила допълнително външно финансиране за развитието си. "Бизнесът успява да се самоиздържа, а скоро ще започнем да отчитаме и печалба. До момента инвестираме спечелените средства в развитие на компанията – наемане на служители, инвестиции в технология и др.", казва основателят на Free Call Inc.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture

Най-добрите стартъпи могат да получат финансиране до 1 млн. долара

16 сеп 2018, 1668 прочитания

Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany

Там те ще се състезават с още над 40 млади компании от цял свят

13 сеп 2018, 2582 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Започва третото издание на Startup Europe Week

Събитието ще се проведе между 5 и 9 март в девет града в страната

Следващата трагедия в Сирия

Офанзивата в Идлиб може да има ужасяваща цена с 3 млн. души, които няма къде да отидат

Финансовият 11 септември

Фалитът на Lehman Brothers отвори нова глава в икономиката и политиката. Тя все още се пише

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Ein Mass, bitte!

Всичко, което трябва да знаете за тазгодишния "Октоберфест" в Мюнхен (22 септември - 7 октомври)

Георги Марков, писателят

Penguin ще публикува на английски четири кратки романа на Георги Марков. Защо е важно да го помним и като белетрист?

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 37

Капитал

Брой 37 // 15.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Парламентът смени тримата министри, Турция ще реже бюджетни разходи

Емисия

DAILY @7PM // 20.09.2018 Прочетете