С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 май 2018, 12:36, 5288 прочитания

Кои са победителите в бизнес състезанието за студенти на Wizz Air

Голямата награда е неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За втора поредна година нискотарифната авиокомпания Wizz Air даде възможност на ученици и студенти да участват в международната надпревара Wizz Youth Challenge. В нея се включиха участници от цяла Европа, включително и от България, които трябваше да представят решение на бизнес казус от сферата на авиацията, зададен от компанията. Тази година предизвикателството беше да се развие идея в посока превръщане на Wizz Air в най-предпочитаната нискотарифна туристическа компания на бъдещето, като обърнат особено внимание на подобряването на преживяването за клиентите на компанията.

В края на март всички регистрирани участници получиха своите задачи и разполагаха с 20 дни, за да представят решенията си. Общо екипи от над 170 университета в 31 различни държави се включиха в конкурса и представиха 200 проекта. Най-добрите 24 от тях, сред които имаше и български студенти, представиха разработките си пред експертно жури в Будапеща, съставено от авиационни експерти от авиокомпанията. От тях бяха определени 8 проекта, които се състезаваха на големия финал и представиха разработките си на живо пред публика.


Журито отличи на първо място отбора TakeOff от Унгария, съставен от студенти от унгарския университет "Корвинус", специалност "Бизнес IT и международни бизнес отношения". "Те представиха иновативно технологично решение, което съвпада отлично със стратегията на Wizz Air, в основата на която са клиентски ориентираният подход и осигуряване на най-ниските тарифи", коментираха пред "Капитал" от Wizz Air. Екипът на TakeOff спечели и голямата награда на авиопревозвача, а именно неограничено пътуване за една година.

"Беше удоволствие да се срещнем с вдъхновяващите и мотивирани хора от другите екипи и да получим ценна обратна връзка от ръководството на Wizz Air, която определено имаше голямо влияние върху нас. Нямаме търпение да използваме наградата и да пътуваме из цяла Европа с Wizz Air, като се надяваме, че нашето сътрудничество с компанията ще продължи и в бъдеще", коментираха за медиите победителите във второто издание на Wizz Youth Challenge. Подгласници в състезанието тази година останаха отборите от Дания, Великобритания, Израел, Словения и Украйна.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven 1 Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 3627 прочитания

Cleantech Bulgaria отвори три програми за стартиращи компании Cleantech Bulgaria отвори три програми за стартиращи компании

В нея могат да се включат предприемачи със зелени бизнес идеи

6 фев 2020, 3104 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Проект за осигуряване на работа на бездомни хора спечели Chivas Venture 2018

Компанията Change Please получи финансиране от 350 хил. долара

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10