С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
16 май 2018, 12:36, 4618 прочитания

Кои са победителите в бизнес състезанието за студенти на Wizz Air

Голямата награда е неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Wizz Air обяви ръст на печалбата си с 22%

Нискотарифната компания ще засилва позициите си на ключови пазари в Източна и Централна Европа и в Лондон и Виена

25 май 2018

Стартъпи в сферата на здравеопазването могат да кандидатстват в InnoStars Awards

Одобрените компании ще получат безвъзмездно финансиране от 8 хил. евро

10 май 2018

Започват номинациите за най-добрите стартъпи в България и региона

Победителите ще могат да участват на международния финал на CESAwards

7 май 2018
За втора поредна година нискотарифната авиокомпания Wizz Air даде възможност на ученици и студенти да участват в международната надпревара Wizz Youth Challenge. В нея се включиха участници от цяла Европа, включително и от България, които трябваше да представят решение на бизнес казус от сферата на авиацията, зададен от компанията. Тази година предизвикателството беше да се развие идея в посока превръщане на Wizz Air в най-предпочитаната нискотарифна туристическа компания на бъдещето, като обърнат особено внимание на подобряването на преживяването за клиентите на компанията.

В края на март всички регистрирани участници получиха своите задачи и разполагаха с 20 дни, за да представят решенията си. Общо екипи от над 170 университета в 31 различни държави се включиха в конкурса и представиха 200 проекта. Най-добрите 24 от тях, сред които имаше и български студенти, представиха разработките си пред експертно жури в Будапеща, съставено от авиационни експерти от авиокомпанията. От тях бяха определени 8 проекта, които се състезаваха на големия финал и представиха разработките си на живо пред публика.

Журито отличи на първо място отбора TakeOff от Унгария, съставен от студенти от унгарския университет "Корвинус", специалност "Бизнес IT и международни бизнес отношения". "Те представиха иновативно технологично решение, което съвпада отлично със стратегията на Wizz Air, в основата на която са клиентски ориентираният подход и осигуряване на най-ниските тарифи", коментираха пред "Капитал" от Wizz Air. Екипът на TakeOff спечели и голямата награда на авиопревозвача, а именно неограничено пътуване за една година.

"Беше удоволствие да се срещнем с вдъхновяващите и мотивирани хора от другите екипи и да получим ценна обратна връзка от ръководството на Wizz Air, която определено имаше голямо влияние върху нас. Нямаме търпение да използваме наградата и да пътуваме из цяла Европа с Wizz Air, като се надяваме, че нашето сътрудничество с компанията ще продължи и в бъдеще", коментираха за медиите победителите във второто издание на Wizz Youth Challenge. Подгласници в състезанието тази година останаха отборите от Дания, Великобритания, Израел, Словения и Украйна.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture

Най-добрите стартъпи могат да получат финансиране до 1 млн. долара

16 сеп 2018, 1619 прочитания

Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany

Там те ще се състезават с още над 40 млади компании от цял свят

13 сеп 2018, 2511 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Проект за осигуряване на работа на бездомни хора спечели Chivas Venture 2018

Компанията Change Please получи финансиране от 350 хил. долара

Финансовият 11 септември

Фалитът на Lehman Brothers отвори нова глава в икономиката и политиката. Тя все още се пише

Икономика с висока температура

Румънският растеж започва да се забавя, а прогнозите стават все по-мрачни

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Кино: "Мястото"

Ироничен трилър за границите на ежедневните желания

20 въпроса: Здравко Григоров и Ангел Хаджийски

Новото издание на фестивала Sofia Biting Docs започва на 1 октомври

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 37

Капитал

Брой 37 // 15.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Швейцарската Lem разшири софийския си завод, складът гигант на "Юск" е почти готов, кои са най-големите земеделски компании

Емисия

DAILY @7AM // 20.09.2018 Прочетете