С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
20 юни 2018, 15:02, 3749 прочитания

Започва третата бизнес програма на EY за жени предприемачи

Инициативата е с продължителност една година, а крайният срок за записване е 31 юли

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Български предприемач стана част от международната мрежа на Endeavor

Александър Лефтеров е основател на технологичната компания за съхранение на файлове Tiger Technology

5 юли 2018

Пет стартиращи компании стигнаха до финала на "Elevator Lab България"

Една от тях ще се състезава на глобалната финтех надпревара

28 юни 2018

Полет към нов бизнес със самолетни обезщетения

През софтуер, адвокати и маркетинг ClaimCompass достига до пътници с проблемни полети и ги представлява пред авиокомпаниите срещу комисиона от компенсацията

23 фев 2018

Десертите Roobar ще се произвеждат в нова фабрика

Проектът на "Смарт органик" и "Роо брандс" е за 3.3 млн. евро, основното финансиране е от ЕБВР

22 дек 2016
За трета поредна година международната консултантска компания EY организира обучителна програма за жени предприемачи от цяла Европа. Инициативата EY Entrepreneurial Winning Women има за цел да даде практически умения на участничките за разрастване на бизнеса им и излизането на чужди пазари.

Условия за кандидатстване

За да се включат в надпреварата, дамите бизнес лидери трябва да управляват технологичен бизнес или такъв, който предлага иновативни решения в традиционни индустрии. Компаниите трябва да са поне на една година, да са базирани в Европа и да имат приходи над 1 млн. евро за 2017 г. или за последните 12 месеца.

Желаещите да участват в програмата трябва да попълнят онлайн формуляр в сайта на EY не по-късно от 31 юли, където подробно на английски език да представят компанията, в която работят, позицията, която заемат, както и да прикачат външни препоръки.

Фокус на програмата



Инициативата EY Entrepreneurial Winning Women е безплатна за дамите предприемачи и е с продължителност една година, през която те ще преминат през редица менторски програми и активности. Обученията ще бъдат фокусирани в подобряването на пет ключови бизнес умения, сред които как да определят необходимото финансиране и да разраснат бизнеса си, изграждане на публичен образ и връзки с ключови хора. По време на обучението участничките ще имат възможност да се срещнат с успели предприемачи, инвеститори и консултанти.

В предишните издания на програмата от България участваха две дами бизнес лидери. Сред тях беше съоснователката и главен хранителен технолог на RooBrands Анита Класанова. Компанията й произвежда сурови биодесерти (барчета) и здравословни веган бисквити. В интервю за "Капитал" в края на 2017 г. тя определя участието си в EY Entrepreneurial Winning Women като лична победа и стимул да започне да споделя кулинарния си опит. В предприемаческата програма участва още и изпълнителният директор на ClaimCompass Татяна Миткова. Фирмата достига до пътници със закъснели или отменени полети и ги представлява пред авиокомпаниите срещу комисиона от компенсацията.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture

Най-добрите стартъпи могат да получат финансиране до 1 млн. долара

16 сеп 2018, 2333 прочитания

Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany

Там те ще се състезават с още над 40 млади компании от цял свят

13 сеп 2018, 3123 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Саморегулиращи се диоптрични очила в помощ на бедни общности

Очилата на белгийската Adaptive eyeworks струват 7 евро и премахват нуждата от лекар за нагласянето им

Новият инвеститор в "Софтуер Груп БГ"

Създаденият преди месец фонд "БрайтКап венчърс" влага 2.65 млн. евро в българската софтуерна компания

Вкусът се възпитава

Баровете и специализирани магазинчета за крафт бира, се множат и вече излизат и извън София, но проблем пред развитието са по-високата цена и консервативните потребители

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

20 въпроса: Мартин Колев

Дебютната пиеса на създателя на "Софийски магьосници" прави премиера тази есен

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: И Каракачанов в битка срещу поскъпването на хляба, Франция сваля данъци от 2019 г

Емисия

DAILY @7PM // 25.09.2018 Прочетете