С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 авг 2018, 16:09, 3611 прочитания

ClaimCompass стартира програма за партньорство с международни сайтове

Компанията е получила искове за над 8 млн. лв. за закъснели и отменени полети през първото полугодие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Предприемачи от Силициевата долина стават лектори в българска магистърска програма

Общо 30 студенти ще получат пълни стипендии за обучението във Варненския свободен университет

5 сеп 2018

Започна кандидатстването за блокчейн конкурса на CEE Block София

Победителят ще получи инвестиция от 250 хил. евро

16 авг 2018

Българската Flipps придоби американския стартъп Avid AI

Платформата за стрийминг на бойни спортове вече ще показва и новини на потребителите

12 авг 2018

Кои са финалистите в стартъп състезанието CESAwards 2018

Публиката има възможност да гласува за своите фаворити до края на август

9 авг 2018
Българската стартираща компания ClaimCompass, която през онлайн платформа посредничи на пътници на авиокомпании да получат обезщетение при закъснели и отменени полети, отвори бизнеса си и към партньори. Фирмата стартира affiliate програма, през която български и международни туристически сайтове могат да поставят на страниците си функция за калкулация на обезщетението, осигурена от ClaimCompass. По този начин основателите Татяна Миткова, Велизар Шулев и Александър Сумин целят да разраснат бизнеса си и да достигнат до възможно най-много потребители.

Новите партньорства

От компанията разказват пред "Капитал", че новата програмата е насочена предимно към блогове и сайтове, свързани с теми като туризъм, лайфстайл и технологии с висок трафик на посетители. "Affiliate партньорите се регистрират на сайта ни и получават достъп до партньорски профил в който са описани стъпките за интеграция, като към момента съществуват два варианта за пренасочване на клиенти: чрез affiliate линк или чрез интеграция на калкулатора за обезщетение, като ние препоръчваме комбинация и от двата", обяснява съоснователят Александър Сумин и допълва, че за един месец близо 50 сайта са внедрили услугата. Като част от партньорството от ClaimCompass заплащат комисионна на сайтовете в размер на 15 евро за всеки успешен иск.

Основаната през 2016 г. млада компания сключи партньорство и с китайската airConcur. "Трафикът на пътници между Азия и Европа продължава да расте, затова решихме да валидираме пазара чрез това партньорство. ClaimCompass се явява доставчик на услугата, а airConcur отговаря за привличането и обслужването на клиенти, както и промотиране на B2B продуктите ни в Азия", уточнява Сумин.

Компания в развитие



Исковете, подадени през първата половина на годината през платформата на ClaimCompass, се увеличават с близо 200% в сравнение със същия период 2017 г. и са на обща стойност 8 млн. лв. Те са донесли на компанията приходи 430 хил. лв., което представлява ръст 226%. Очакванията на Сумин са през второто полугодие през компанията да минат със 120% повече нови искове. Към момента екипът на ClaimCompass се състои от 24 души, но от компанията целят да разраснат екипа си и търсят активно още поне 5 служители.

Клиентите на ClaimCompass не заплащат предварителна такса за обработка на исковете. Комисиона от 25% се дължи само при успешно поучена компенсация, която според случая е между 250 и 600 евро на човек. Средно процесът отнема между 4 и 8 седмици освен в случаите, когато се стига до съд, а приблизителното обезщетение е 388 евро. По думите на съоснователя пък средно около 10% от исковете се изплащат в същия месец, в който са подадени, докато над другите продължава да се работи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture Започна кандидатстването за конкурса за социални предприемачи Chivas Venture

Най-добрите стартъпи могат да получат финансиране до 1 млн. долара

16 сеп 2018, 2271 прочитания

Започна кандидатстването за блокчейн конкурса на CEE Block София Започна кандидатстването за блокчейн конкурса на CEE Block София

Победителят ще получи инвестиция от 250 хил. евро

16 авг 2018, 4266 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Четири стартъпа ще представят България на Start.Up! Germany

Там те ще се състезават с още над 40 млади компании от цял свят

Семейството с каменната мелница

"Екосем" произвежда 21 вида брашна, а най-новото им предложение е полезната вафла "Лимецка"

Този филм е заснет с част от вашите данъци

Кино индустрията почти сигурно ще получи исканите от години финансови стимули от държавата

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

10 Corso Como в Ню Йорк

Концептуалният милански магазин на Карла Соцани вече стъпи и в Америка

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Арест в САЩ за пране на 400 млн. долара от OneCoin, шведската Stillfront купува "Империя онлайн" за 10 млн. евро

Емисия

DAILY @7AM // 25.09.2018 Прочетете