С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 7 апр 2019, 15:27, 7916 прочитания

Business adviser предлага да поеме бюрокрацията във фирмата ви

Стартъпът може да помогне в административните, счетоводните и правните услуги, за да могат предприемачите да се фокусират върху бизнеса си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Искаме да помогнем на предприемачите да се фокусират върху бизнеса си, а не върху административните процедури покрай него." С тази цел стъпва на пазара стартиращата компания Business adviser, която предлага цялостно административно обслужване за нови фирми или вече установили се такива. Това включва изготвяне на сайт, регистрация на компания, счетоводни и правни услуги.

Младата компания стартира бизнеса си в началото на годината и екипът ѝ се състои от петима души с равен дял в нея, като всеки е специалист в различна област. Сред тях има юристи, данъчен специалист, финансов анализатор и др. Обединява ги желанието да премахнат административната тежест за компаниите, предлагайки им да извършат всички услуги вместо тях. "Обикновено хората се лутат от един на друг специалист, плащат редица такси по веригата и биват прехвърляни по различни институции. Това е стресиращо както за стартиращия, така и за вече действащия бизнес, защото трудно разбират дали са изпълнили всички изисквания", коментира пред "Капитал" Елислав Атанасов, един от основателите на Business adviser.


Колко струва

С цел да предлага всички услуги на едно място стартиращата компания разработва три пакета. Основният пакет е на цена от 330 лв. и включва регистрация на фирма и създаване на общи условия на сайта на клиента. Следващият и най-предпочитан по думите на основателите пакет допълва услугите с изготвяне на основно счетоводство за една година, политика на поверителност и индивидуално консултиране. В този случай на принципа на абонамент клиентите заплащат месечна такса в размер на 115 лв. "Тъй като стартиращите бизнеси не разполагат с неограничени ресурси, ние трябва да им предложим нещо изгодно и затова плащането на плановете ни може да се разсрочва във времето", обяснява Атанасов. За фирмите, които имат специфични административни нужди и изисквания, от Business adviser подготвят индивидуални пакети и цени, които също може да се плащат разсрочено.

Екипът на младата компания предлага и еднократни отделни услуги, като регистрация на фирма на стойност 99 лв. или изготвяне на общи условия на цена 199 лв. Цената на някои услуги обаче зависят от големината на компанията и сложността на поръчката. Такива например са счетоводството и изготвянето на сайта, за които от Business adviser разработват онлайн калкулатор, с който всеки клиент, попълвайки информация за фирмата си, получава индивидуална крайна оферта за услугата. Независимо коя услуга е избрал клиентът, от Business adviser винаги провеждат първо консултация с него, на която обяснят подробно какво включва тя.



Специалист за всичко

За изпълнение на някои от услугите екипът на стартиращата компания работи с партньори, сред които има одитори, програмисти и счетоводители, които към момента получават процент от стойността на хонорара. Планът на Business adviser обаче е във времето те да станат част от компанията. "Не превъзлагаме задачите на подизпълнители, а работим с хора, с които имаме установени отношения, и поемаме цялата отговорност за качеството на услугата", обяснява още Елислав Атанасов.

По думите му от ключово значение при административните процедури е участниците, които ги изпълняват, да общуват помежду си, за да няма пропуски. "Понякога се случва юристите да направят чудесни общи условия, но при техническото им качване на сайта да се пропуснат необходимите чек-боксове. Това е съществен пропуск и може да доведе до глоби", обяснява още той. Затова партньорите и съдружниците в Business adviser работят през вътрешна система, където координират работата си.

Към момента българската фирма има по няколко клиента на седмица, а сред най-търсените услуги са регистрация на фирма, счетоводство и GDPR. "Нашият бизнес е пряко свързан с този на клиентите ни. Когато техният бизнес е успешен, той расте, така се увеличават и услугите, които те могат да ни поверяват, и като резултат растем и ние", допълва Атанасов. Компанията планира във времето да разрасне портфолиото си от услуги, като започне с маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българската ClaimCompass получи финансиране от 1.3 млн. долара 3 Българската ClaimCompass получи финансиране от 1.3 млн. долара

В компанията инвестират фондове за рискови инвестиции и бизнес ангели

28 авг 2019, 6188 прочитания

Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air 1 Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air

Победителите ще спечелят неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

15 авг 2019, 3152 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Aeternity инвестира до 100 хил. долара в четири блокчейн стартъпи

Второто издание на програмата Starfleet приключи след едномесечен процес на избор

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Ново място - Cafe 1920

Традиционната българска кухня с модерен прочит