С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 юни 2019, 15:51, 5148 прочитания

Десет млади компании ще се борят в предприемаческата програма на Endeavor

Dare to Scale е насочена към стартъпи в напреднал етап от развитието на бизнеса им

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общо 10 млади компании бяха приети в програмата на международната мрежа Endeavor, организирана в партньорство с Пощенска банка, софтуерната компания "Скейл фокус" и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.

Инициативата Dare to Scale е насочена към компании с вече валидиран бизнес модел и с потенциал за разрастване. Сред изискванията за участие бяха фирмите в програмата да са реализирали оборот от поне 200 хил. лв. за 2018 г. и да имат под 150 служители.


Одобрените участници трябва да заплатят такса в размер на 1000 евро. Целта на предприемаческата програма е да помогне на компаниите да развият бизнесите си чрез обучения и менторски сесии в областта на маркетинга, продажбите, финансовото планиране, набирането на капитал и др.

Подборът

В предприемаческата програма кандидатстваха общо 35 млади компании, които бяха оценявани от ментори на Endeavor и специалисти от компаниите, партньори на инициативата. До втория етап на подбора стигнаха 24 стартиращи фирми, чиито основатели преминаха през редица интервюта с цел журито да разбере повече за бизнес модела, стратегията за растеж и потенциала им за лидерство.



До цялостната програма бяха допуснати общо 10 компании, половината от които с IT и софтуерни бизнеси, две в областта на продажбите на дребно, също толкова в производството на храни и една в сектора на услугите. Общо 40% от всички приети предприемачи пък са жени.

Dare to Scale ще се проведе в рамките на четири месеца в София. В този период предприемачите ще преминат през редица менторски сесии, уъркшопове и обучения в областта маркетинга, продажбите, финансовото планиране, набиране на капитал и цялостното управление на организацията.

Избраните компании

- Основателите на IT мрежата DEV.BG, които надграждат бизнеса си с платформата Hire Heroes, през която IT специалисти могат да си търсят работа, да разберат повече за компаниите, в които кандидатстват, и да получат препоръки.

- Българската BG Service предоставя B2B услуги в областта на информационните технологии. Компанията разработва софтуер за своите клиенти, както и предоставя софтуерни услуги на база месечен абонамент.

- В програмата участва още компанията Prospecto, която разработва сайта Broshura.bg. Идеята зад платформата е да предложи на потребителите разнообразие от онлайн брошури на различни компании – от бързооборотни стоки, през технологии до козметични продукти, елиминирайки хартиения носител.

- Сред участниците е и компанията "Сантулита", която произвежда плодови и зеленчукови смутита с марката Frudada. Дружеството залага на здравословния микс и липсата на оцветители и консерванти.

- Стартъпът gaida.ai предоставя решение за агентите на недвижими имоти с помощта на изкуствен интелект, който автоматизира процеса на работа с клиентите им. Дигитален агент работи успоредно с реалния, като поема тежестта по цялото обслужване до сделката.

- Архитектурното студио Funkt, което разработва концепцията на офиси и ресторанти, сред които Supa Star, Take a Cake, "Ракета ракия бар" и "+ това". Компанията има и собствена линия мебели.

- Бранд за бански и плажно облекло More Noir, насочен към в средно високия сегмент от пазара. За измислянето на дизайна им основателките се вдъхновяват от фотографията, изкуството и дори интериорния дизайн.

- Българската компания DNH Soft разработва софтуер и е фокусирана върху сегментите на онлайн търговията и облачните услуги. Сред клиентите й са редица германски компании.

- Сред участниците е и фирмата Escreo, която произвежда български бои, които създават пространства за писане и рисуване. След нанасянето им всяка стена се превръща в дъска за писане.

- В Dare to Scale влиза и компанията Cheese The Queen, която произвежда сирена от кашу с пробиотици. Екипът разработва три вида сирена - класик, с див лук и зелен пипер и с екзотичните подправки, куркума и пушен пипер.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българската ClaimCompass получи финансиране от 1.3 млн. долара 3 Българската ClaimCompass получи финансиране от 1.3 млн. долара

В компанията инвестират фондове за рискови инвестиции и бизнес ангели

28 авг 2019, 6158 прочитания

Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air 1 Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air

Победителите ще спечелят неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

15 авг 2019, 3141 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Кои млади компании влязоха в партньорските програми на фонда Eleven

За инициативите със "Софарма трейдинг" и Visa се търсеха фирми в health tech и fin tech секторите

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

Тайният живот на "затворените" сметища

Градските депа за боклуци, които на документи са закрити, се ползват незаконно, което освен до пожари може да доведе до санкции от ЕС

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата