С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 юни 2019, 15:51, 4666 прочитания

Десет млади компании ще се борят в предприемаческата програма на Endeavor

Dare to Scale е насочена към стартъпи в напреднал етап от развитието на бизнеса им

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общо 10 млади компании бяха приети в програмата на международната мрежа Endeavor, организирана в партньорство с Пощенска банка, софтуерната компания "Скейл фокус" и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.

Инициативата Dare to Scale е насочена към компании с вече валидиран бизнес модел и с потенциал за разрастване. Сред изискванията за участие бяха фирмите в програмата да са реализирали оборот от поне 200 хил. лв. за 2018 г. и да имат под 150 служители.


Одобрените участници трябва да заплатят такса в размер на 1000 евро. Целта на предприемаческата програма е да помогне на компаниите да развият бизнесите си чрез обучения и менторски сесии в областта на маркетинга, продажбите, финансовото планиране, набирането на капитал и др.

Подборът

В предприемаческата програма кандидатстваха общо 35 млади компании, които бяха оценявани от ментори на Endeavor и специалисти от компаниите, партньори на инициативата. До втория етап на подбора стигнаха 24 стартиращи фирми, чиито основатели преминаха през редица интервюта с цел журито да разбере повече за бизнес модела, стратегията за растеж и потенциала им за лидерство.



До цялостната програма бяха допуснати общо 10 компании, половината от които с IT и софтуерни бизнеси, две в областта на продажбите на дребно, също толкова в производството на храни и една в сектора на услугите. Общо 40% от всички приети предприемачи пък са жени.

Dare to Scale ще се проведе в рамките на четири месеца в София. В този период предприемачите ще преминат през редица менторски сесии, уъркшопове и обучения в областта маркетинга, продажбите, финансовото планиране, набиране на капитал и цялостното управление на организацията.

Избраните компании

- Основателите на IT мрежата DEV.BG, които надграждат бизнеса си с платформата Hire Heroes, през която IT специалисти могат да си търсят работа, да разберат повече за компаниите, в които кандидатстват, и да получат препоръки.

- Българската BG Service предоставя B2B услуги в областта на информационните технологии. Компанията разработва софтуер за своите клиенти, както и предоставя софтуерни услуги на база месечен абонамент.

- В програмата участва още компанията Prospecto, която разработва сайта Broshura.bg. Идеята зад платформата е да предложи на потребителите разнообразие от онлайн брошури на различни компании – от бързооборотни стоки, през технологии до козметични продукти, елиминирайки хартиения носител.

- Сред участниците е и компанията "Сантулита", която произвежда плодови и зеленчукови смутита с марката Frudada. Дружеството залага на здравословния микс и липсата на оцветители и консерванти.

- Стартъпът gaida.ai предоставя решение за агентите на недвижими имоти с помощта на изкуствен интелект, който автоматизира процеса на работа с клиентите им. Дигитален агент работи успоредно с реалния, като поема тежестта по цялото обслужване до сделката.

- Архитектурното студио Funkt, което разработва концепцията на офиси и ресторанти, сред които Supa Star, Take a Cake, "Ракета ракия бар" и "+ това". Компанията има и собствена линия мебели.

- Бранд за бански и плажно облекло More Noir, насочен към в средно високия сегмент от пазара. За измислянето на дизайна им основателките се вдъхновяват от фотографията, изкуството и дори интериорния дизайн.

- Българската компания DNH Soft разработва софтуер и е фокусирана върху сегментите на онлайн търговията и облачните услуги. Сред клиентите й са редица германски компании.

- Сред участниците е и фирмата Escreo, която произвежда български бои, които създават пространства за писане и рисуване. След нанасянето им всяка стена се превръща в дъска за писане.

- В Dare to Scale влиза и компанията Cheese The Queen, която произвежда сирена от кашу с пробиотици. Екипът разработва три вида сирена - класик, с див лук и зелен пипер и с екзотичните подправки, куркума и пушен пипер.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Ранна регистрация до 02.09.2019 г.

Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air 1 Студенти могат да участват в третото издание на състезанието на Wizz Air

Победителите ще спечелят неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

15 авг 2019, 1792 прочитания

Най-голямото споделено работно пространство в България Puzl CowOrKing се разраства Най-голямото споделено работно пространство в България Puzl CowOrKing се разраства

Екипът откри Puzl CoCafé, разделено на пет различни работни зони

8 авг 2019, 4688 прочитания

24 часа 7 дни

23 авг 2019, 5878 прочитания

23 авг 2019, 4554 прочитания

23 авг 2019, 3162 прочитания

23 авг 2019, 2703 прочитания

23 авг 2019, 2082 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Кои млади компании влязоха в партньорските програми на фонда Eleven

За инициативите със "Софарма трейдинг" и Visa се търсеха фирми в health tech и fin tech секторите

Сготвено под вакуум

Клиенти на 11 Meats вече са над 300 хотели и заведения и над 40 търговски обекта

Плащай, за да живееш

Пациентите с масови заболявания доплащат 300 млн. лв., за да получат лекарства от здравната каса

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Добрият, лошият и безучастният

Важните уроци от кампанията "Не ми се обиждай, но...", която обръща внимание на щетите, нанасяни от предразсъдъците и езика на омразата

Кино: "Момчета за пример"

Лошият вкус като гег и "възпитание" за живота