Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 14 окт 2019, 13:40, 8561 прочитания

Свързаната с България Taylor&Hart получи финансиране от 3.6 млн. паунда

Основни инвеститори са българският фонд LAUNCHub Ventures и британският Active Partners

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията Taylor&Hart, която цели изцяло да дигитализира процеса по поръчка и доставка на годежни пръстени, получи финансиране от малко над 3.6 млн. паунда. Макар да оперира основно на английския пазар, фирмата има български съосновател – Николай Пирянков, а с част от свежия капитал цели двойно да увеличи екипа си в София.

Съвместна инвестиция


Компанията затваря инвестиционния рунд през август, a набирането на инвестицията започва още в края на 2018 г. Основните инвеститори в новия рунд са българският фонд LAUNCHub Venture, който финансира за втори път Taylor&Hart, британският Active Partners, който е фокусиран върху финансирането на бизнеси с акцент върху клиентското преживяване, както и бизнесменът Пади Бънг, бивш управител на Asprey и Smythson. Сумата от 3.6 млн. паунда се равнява на 35% от компанията, които са разпределени между всички участници в рунда.

"Щастливи сме с този рунд, защото той дава възможност на компанията да продължи да расте и да се развива. Участваме като коинвеститор заедно с Active Partners в този рунд, след като за първи път се включихме в компанията през 2015 г.", коментира пред "Капитал" Станислав Сираков, партньор в LAUNCHub Ventures. Той допълва, че с новото финансиране Taylor&Hart ще може да разшири бизнеса си и към нови пазари като САЩ.

"Смятаме да инвестираме свежия капитал в нови физически пространства, увеличаване на екипа, развитието на Taylor&Hart като бранд, развитието на нови продукти и усъвършенстване на продукцията", уточняват от компанията пред "Капитал". Част от набраните средства ще бъдат инвестирани в разрастване на маркетинг и техническия екип в България, който към момента се състои от 12 души, или близо половината от служителите на Taylor&Hart. "Един от приоритетите на компанията ще бъде развитието на българския офис, а до две години смятаме да удвоим тази бройка", казват още те.



Приходите на Taylor&Hart за миналата година са били над 3.1 млн. паунда.

[Taylor&Hart]

През септември 2018 г. Taylor&Hart получи инвестиция в размер на 2 млн. паунда от Garage Soho и популярния рекламист Джон Хегарти. В по-ранен етап в Taylor&Hart инвестират още Techstars и Seedrs.

Годежни пръстени онлайн

Taylor&Hart е основана през 2013 г. от българина Николай Пирянков, Дейвид Сътън и Дейвид Чиминело, а малко по-късно към компанията се присъединява и четвъртият съосновател Шейн Хънт. Целта на младите предприемачи е да се превърнат в дигитални бижутери, премахвайки нуждата от посредници за осъществяване на продажбата. Компанията започва дейността си с името Rare Pink заради рядко срещания розов диамант, който се инкрустира във всеки поръчан годежен пръстен. През 2016 г. тя се ребрандира с името Taylor&Hart. Основната идея на бизнеса обаче остава непроменена.

В няколко лесни стъпки потребителите могат да направят годежен пръстен по свой дизайн, избирайки ценния метал, от който да е изработен, формата, каратите и количеството диаманти. Компанията разполага и с портфолио от готови пръстени, които директно могат да бъдат поръчани. Макар да са фокусирани върху продажбата на годежни пръстени, компанията предлага и други бижута по поръчка. Клиентите на Taylor&Hart могат да разгледат и да се срещат лично със служители за консултация в шоурумите на компанията в Лондон и Ню Йорк. "Предстои отваряне и на нов шоурум и уъркшоп в Лондон, който ще ни позволи да удвоим продукцията и да имаме по-добър контрол над качеството на продукта", коментират още от компанията.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

EIT ще подпомага европейски стартъпи в затруднено положение с 60 млн. евро EIT ще подпомага европейски стартъпи в затруднено положение с 60 млн. евро

Максималната помощ от Европейския институт за иновации и технологии за компания ще е до 500 хил. евро

17 май 2020, 1965 прочитания

Български екип разработи платформа за проследяване на пандемии Български екип разработи платформа за проследяване на пандемии

Системата ще бъде предоставена безплатно до края на първата вълна от коронавирус

13 май 2020, 3059 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Още от Капитал
Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10