С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
31 окт 2019, 17:10, 3111 прочитания

Приложение за компенсиране на въглеродните емисии спечели състезанието на Wizz Air

Наградата за студентите от Будапеща е неограничено пътуване с авиокомпанията за една година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Решение за индивидуално компенсиране на въглеродния отпечатък при пътуване със самолет спечели в студентското състезание на нискотарифната авиокомпания Wizz Air. В третото издание на Wizz Youth Challenge можеха да участват студенти от страните, част от мрежата на превозвача, които да представят проект по зададен от компанията казус. Общо 220 отбора от 44 държави трябваше да разработят зелени решения, които да бъдат интегрирани в стратегията за устойчивост на Wizz Air.

До полуфинала на надпреварата стигнаха общо 24 отбора от Унгария, Полша, Сърбия, Холандия, Швеция, Австрия, Швейцария, Великобритания, Дания и Латвия. Те имаха възможност да представят проектите си пред мениджъри на Wizz Air, сред които беше и заместник изпълнителният директор на компанията Стивън Джоунс.


Журито допусна до големия финал четири екипа, а за победител измежду тях избра отбора Goldsmith+ от Будапеща, съставен от студенти от Университета "Корвинус" в Будапеща и Централноевропейския университет в Унгария. Отборът представи решение, което позволява на пътниците на авиокомпанията да компенсират своя индивидуален въглероден отпечатък при пътуване чрез съществуваща платформа за резервации на Wizz Air по различни екологични начини. Проектът се развива и в посока основаване на екологична фондация и стратегия за изграждане на ангажирана и екологосъобразна пътническа общност с името "Зелените посланици". Екипът спечели и голямата награда на авиопревозвача, а именно неограничено пътуване за една година. Отборите, класирани на второ и трето място, получиха безплатно двупосочно пътуване до избрана от тях дестинация на Wizz Air.

"Журито и служителите ни оказаха силна подкрепа и сравнено с други състезания, включващи решаване на реални казуси, това, което се открояваше, беше задълбочената обратна връзка, която получихме след всеки един кръг от конкурса", коментираха за медиите победителите Goldsmith+.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Сделките на 2019: Малко, малки, местни 3 Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

16 яну 2020, 2397 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

15 яну 2020, 2950 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Експанзията на китайския изкуствен интелект към Европа

Китайските стартиращи компании в сферата на AI получават съществено държавно финансиране

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриванто на въглищните централи

Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ.

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10