С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 дек 2019, 12:37, 4088 прочитания

За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE

Крайният срок за участие е 15 декември

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За втора поредна година асоциацията на българските лидери и предприемачи (ABLE) организира предприемаческата програма ABLE Activator. В нея могат да се включат млади предприемачи до 35-годишна възраст, които искат да надградят лидерските си и бизнес умения.

По традиция програмата започва на 15 февруари, като тази година инициативата ще бъде малко по-дълга и ще продължи общо седем седмици. Обученията и менторските сесии ще се провеждат от петък до неделя, като през това време ще бъдат покрити общо седем модула за усвояване на различни предприемачески умения. Сред тях са "Изграждане на характер и лидерски потенциал", "Формиране на идеи и хакатон", "Създаване на стойност и тестване приложимостта на идеите", "Бизнес модел" ,"Маркетингова стратегия, продажби и преговори". В края на програмата участниците ще представят бизнес проектите си на т.нар. Demo day.


Целта на програмата

От асоциацията посочват, че целта на програмата е младите предприемачи да придобият практически знания за създаването на бизнес и представянето му на пазара. Лектори в ABLE Activator ще бъдат представители на българската стартъп екосистема, като в програмата ще вземат участие и международни бизнес лидери. Всички ментори ще бъдат обявени в началото на инициативата.

Освен лекциите в края на седмицата всяка сряда ще се провеждат и специални събития, част от програмата, по време на които участниците ще могат да се запознаят с историите на успешни български предприемачи и да посетят стартиращи компании.



В програмата могат да участват студенти, които са поне втората година от обучението си, магистри, докторанти и млади предприемачи. Сред изискванията е те да бъдат до 35 години и да владеят английски език. Желаещите да се включат трябва да попълнят онлайн формата за кандидатстване, в която да разкажат за образованието си до момента и професионалния си опит. Те могат да представят изцяло бизнес идея или проект със социална насоченост. Крайният срок за изпращане на кандидатури е 15 декември. Във второто издание на ABLE Activator ще бъдат избрани 30 екипа, като тази година таксата за участие в програмата е 330 лв. Организаторите уточняват, че най-изявените студентите ще могат да получат стипендии. Завършилите ABLE Activator станат част и от асоциацията ABLE.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Сделките на 2019: Малко, малки, местни 4 Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

16 яну 2020, 5337 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

15 яну 2020, 4123 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Start Up" Затваряне
Jeff ще предлага пране по телефона и в България

Испанската компания, която работи в над 30 държави, търси партньори за франчайз и тук

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10