ClaimCompass придоби американското приложение Service
Сделката ще помогне на българската компания да разшири портфолиото си от услуги и пазарите, на които оперира
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Българската компания ClaimCompass, която разработва онлайн платформа за подаване на искове за обезщетение при закъснели и отменени полети, придоби американското мобилно приложение Service. Базираната в Лос Анджелис фирма автоматизира процеса по проверка и подаване на искове, като се свързва директно с имейла на потребителя. Сделката ще помогне на българската компания да разшири услугите и да стъпи на американския и канадския пазар. Цената на придобиването обаче остава конфиденциална.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове