Дигитални модели

Кои са технологичните иновации от тази седмица

Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

//е-образование

Намиране на правилния учител чрез AI

Сегашният свят изисква личното усъвършенстване и придобиването на нови знания да не спират дори след като дадена работна позиция е вече спечелена. Това е и пазарната ниша на платформата за цифрово обучение CoachHub, която планира да се разшири допълнително в азиатско-тихоокеанския регион и други места по света, след като събра 200 млн. долара от кръг на финансиране от серия C. Платформата в момента има повече от 3.5 хил. бизнес треньори, които са разпределени в 90 държави, покриващи всички часови зони. Стартъпът е работил с повече от 500 компании, включително Coca Cola, Danone, Toyota, LVMH и Twitter. Една от причините CoachHub да може да увеличи оперативните си мащаби е, че използва технология, базирана на изкуствен интелект, за да свързва служителите с правилните за техните нужди треньори. Финансирането ще бъде използвано за увеличаване на персонала на CoachHub от 850 на 1000 души, като целта пред компанията е това да се случи до края на тази година.
//софтуер

Край на създаването на продукти, които пазарът не иска

Изследването на продукти обикновено включва определяне дали една идея за нов продукт може да бъде успешна и как най-добре да се разработи и продаде този артикул. Изследванията често са скъпи, което се потвърждава от това, че компаниите за софтуер като услуга харчат приблизително 23% от приходите си за научноизследователска и развойна дейност. Рисковият характер на продуктовото проучване кара Джонатан Уидавски и Томас Мери да стартират Maze - платформа за изследване на софтуерни продукти, която улеснява тестовете и проучванията на прототипи. Maze затвори рунд от Серия B на стойност 40 млн. долара, воден от Felicis. Свежият капитал довежда общата сума, събрана от компанията, до 60 млн. долара, като Уидавски обяви пред TechCrunch, че парите ще бъдат насочени към разработването на нови решения, които да "помагат за решаването на нови случаи на употреба" по време на процеса по разработването на продукта. Компанията му вече работи с над 60 хил. марки, сред които Hertz и Sony.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове