Дигитални модели

Кои са технологичните иновации от седмицата

//гейминг

Да направиш една игра успешна

Създаването на мобилна игра не е особено сложна задача в днешно време. Има куп компании, които могат да направят дадена идея реалност, но предизвикателството в сектора е утвърждаването на създадения продукт заради огромния брой различни игри, които се предлагат. Френският стартъп Homa вижда голямата конкуренция в индустрията, като фирмата е основана с цел да изгражда инструменти, които помагат на разработчиците на трети страни да създават успешни игри. Компанията завърши кръг от финансиране от серия B в размер на 100 млн. долара, като той беше воден от Quadrille Capital и Headline. Homa предлага помощ както при самото създаване на играта, така и с бъдещата монетизация, която се получава чрез реклама. От компанията не дават информация къде ще бъдат насочени новите средства.
//социална търговия

Направи ме успешен е-търговец

Elenas изчислява, че 11 млн. жени в Латинска Америка продават потребителски стоки чрез каталози и методи за продажба от врата на врата. Компанията дигитализира този процес, за да могат по-лесно тези търговци да продават от вкъщи. Моделът на стартъпа е изключително лесен за използване - предприемачите разглеждат портфолио от продукти на едро в области като красота, лична хигиена, стоки за дома и електроника. След това решават какво искат да продават, колко искат да увеличат цената и след това имат възможността да популяризират продуктите в социални канали като WhatsApp и Facebook. Компанията обяви приключването на рунд на финансиране от серия B от 20 млн. долара. Elenas ще влее капитал в изграждането на допълнителни основни функции, като препоръка на даден продукт например. Освен това стартъпът ще се концентрира върху разрастване на активната си клиентска мрежа.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
//гейминг

Да направиш една игра успешна

Създаването на мобилна игра не е особено сложна задача в днешно време. Има куп компании, които могат да направят дадена идея реалност, но предизвикателството в сектора е утвърждаването на създадения продукт заради огромния брой различни игри, които се предлагат. Френският стартъп Homa вижда голямата конкуренция в индустрията, като фирмата е основана с цел да изгражда инструменти, които помагат на разработчиците на трети страни да създават успешни игри. Компанията завърши кръг от финансиране от серия B в размер на 100 млн. долара, като той беше воден от Quadrille Capital и Headline. Homa предлага помощ както при самото създаване на играта, така и с бъдещата монетизация, която се получава чрез реклама. От компанията не дават информация къде ще бъдат насочени новите средства.
//социална търговия

Направи ме успешен е-търговец

Elenas изчислява, че 11 млн. жени в Латинска Америка продават потребителски стоки чрез каталози и методи за продажба от врата на врата. Компанията дигитализира този процес, за да могат по-лесно тези търговци да продават от вкъщи. Моделът на стартъпа е изключително лесен за използване - предприемачите разглеждат портфолио от продукти на едро в области като красота, лична хигиена, стоки за дома и електроника. След това решават какво искат да продават, колко искат да увеличат цената и след това имат възможността да популяризират продуктите в социални канали като WhatsApp и Facebook. Компанията обяви приключването на рунд на финансиране от серия B от 20 млн. долара. Elenas ще влее капитал в изграждането на допълнителни основни функции, като препоръка на даден продукт например. Освен това стартъпът ще се концентрира върху разрастване на активната си клиентска мрежа.
//машини

Аз, роботът

Роботиката става все по-голяма част от модерния начин на живот, като машините намират все по-голямо приложение в нарастващ брой индустрии. Основателят на стартъпа Foxglove Ейдриън Макнийл обаче забелязва сериозен проблем - липса на инструменти за създаването на този тип технология. Именно това се превръща в пазарната ниша, която компанията му избира за развитието си. Foxglove създава инструменти и библиотеки, базирани на облак, като MCAP с отворен код, който предоставя стандартизиран интерфейс за компаниите за обмен на данни. Данните за роботиката са уникални, тъй като повечето файлови формати не са подходящи за съхраняване на данни в облака - изображения от камери, изводи за машинно обучение и контроли. Компанията наскоро пусна пренаписан 3D визуализатор, който позволява на потребителите да комбинират изображения от камерата и 3D модели в една и съща сцена. Foxglove обяви края на финансиране от серия A, като набраните средства са 15 млн. долара, които ще бъдат инвестирани в разработване на продукти и разширяване на екипите за продуктов инженеринг и продажби на компанията.