Повече пари за лицето

Мъжете опознават козметиката, хората от третата възраст не се отказват от нея

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

В световен мащаб през 2003 г. най-голям ръст като стойност сред продуктите за лична хигиена има при козметиката за лице. Продажбите в групата нарастват със седем процента спрямо 2002 г. За сравнение средният годишен ръст на целия сектор е три процента. Това установява компанията за пазарни проучвания ACNielsen, която е изследвала 58 продуктови категории от девет групи в 56 държави.

Продажбите на козметика за лице в световен мащаб се оценяват на около 10 млрд. долара годишно. Това далеч не са най-големите пари в сектора на продуктите за лична хигиена. Най-много средства се дават за хартиените изделия (кърпички, превръзки, тампони за грим) - около 30 млрд. долара. А на последно място в класацията са слънцезащитни продукти - около 2 млрд. долара.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар