Пастите за зъби - по една месечно за четирима
Българските производители твърдо държат лидерската позиция при продуктите за хигиена на устата
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Ако незапознат с българските битови реалии чужденец гледа телевизия няколко дни, със сигурност ще остане с впечатлението, че местният пазар на продукти за орална хигиена е огромен, а хората в тази държава с нетърпение чакат пастата им да свърши, за да си купят нова. Рекламите на пасти за зъби са толкова много, че конкурират тези на мобилните оператори. Ако обаче се погледне реалният обем на пазара, първото впечатление е, че за този вид продукти е въведена едва ли не купонна система със сериозни ограничения. Оказва се, че по данни на различни маркетингови агенции годишният обем на пазара на паста за зъби в България е около 31 милиона лева. Продажбите на четки за зъби се оценяват на около 5.5 милиона лева, а на водите за уста - на около 1.4 млн. лв. на година. „Почти 60% от стойността на продажбите на продукти за орална хигиена държат пастите за зъби, 35% - четките за зъби, и 5% - другите средства като води за уста, конци и други“, преценява Деян Тодоров, управител на „СТС холдинг груп“ ООД.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.