Годишно в страната се дават около 30 млн. лева за аромати

Най-купувани са масовите продукти, луксозните са с най-лоялна клиентела

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Класическият отговор на въпроса с какво заспивате е известен отдавна - с капка парфюм. Българският пазар на продукти на въпросните капки е пренаситен, твърдят маркетинг специалисти в бранша. Битката вече е не само за клиенти, а за верни клиенти.

Терминът парфюм е по-скоро нарицателен, отколкото правилен, уточняват експерти. Според тях е по-редно да се говори за аромати. „Най-специални и съответно най-скъпи са парфюмните води, които са с 65% - 85% съдържание на ароматни съставки. Следват ги тоалетните води (45% - 65%) и дезодорантите“, обяснява Вили Рамчева, маркетинг директор на „Сарантис България“.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал