Купува се новото, само новото

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Думата нов е ключова при избора на парфюм, отбелязват експерти в бранша. „Ново ли е, значи е изключително атрактивно, пос­ледна мода и трябва да се притежава. Липсва лоялност към марките. Това е нещо, с което се борят всички световни производители, и издигат призив да се подкрепят старите класически парфюмни линии, които имат свои клиенти, но остават на заден план в стремежа да се търси нов продукт“, обяснява Валентина Рангелова, маркетинг мениджър на „Селекта интернационал“. „Клиентите са привлечени най-вече от новите лансирания и са изключително чувствителни по отношение на цената на продуктите“, казва Диана Жекова, бранд мениджър на „Eверет“.

Според интернет анкета на фирма „М.И.С. 69“ 90% от отговорилите искат „ароматът да ги грабне“, „трябва да е рекламиран“ отговарят 1% от дамите, „да е модерен“ - 3%, „да ми е препоръчан“ - 2%. „Ако купуваш парфюм за себе си, искаш да те грабне ароматът, да хареса на кожата ти, но ако подаряваш - купуваш това, което се рекламира в момента и знаеш, че няма да сгрешиш“, обяснява резулатите търговският директор на „М.И.С. 69“ Белла Аламинова.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    artbrain.bg avatar :-|
    artbrain

    относно лоялноста към марките:"Като цяло българският купувач не си пада много по класическите неща, търси само най-новото. Липсва лоялност към марките, малцина са тези, които държат на любим парфюм и не го сменят."
    може и така да е,не съм правила проучване.но има и хора,които си държат на любимата марка.само че си взимат новото от същата малка.това не е ли лоялност също.според мен е тъпо да се пръскаш 10г. с един и същи парфюм. от известните марки,хубавите парфюми се запомнят,но като мине време вече има нови и дори хубав,но стар един парфюм е втръснал на другите,колкото и да ти е любим на теб
    иначе аз съм от тези,които дават повечко пари за качествен аромат,но на няколко пъти като ми свърши си взимам същия и се усещам че не ми допада толкова колкото преди и си взимам нов,дори и на същата марка или на друга.

    Нередност?
Нов коментар