Новият брой: Пътят към Европа
Close

Eнергичен скок на енергийните напитки

Продажбите растат с двуцифрени темпове, спирачка е високата цена

Най-верните купувачи са младите хора
Най-верните купувачи са младите хора
Най-верните купувачи са младите хора    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Най-верните купувачи са младите хора    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

На енергийните напитки в България все още се гледа като на екзотика. Пазарът им в страната засега е малък, но силно конкурентен и с голям потенциал.

През последните години продажбите растат. През 2005 г. пот­реблението им (заедно с това на т. нар. спортни напитки) достига близо 4 млн. л. Това е ръст от 24% в сравнение с предишната година. За първото тримесечие на 2006 г. продажбите продължават да нарастват - увеличили са се с 15% в сравнение със същия период на 2005 г. Пазарният дял на тези напитки обаче все още е нисък - едва 0.9% от общото пот­ребление на безалкохолни напитки, отчита инж. Милчо Бошев, председател на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България (АПБНБ).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове