Жертви на икономията
По-малко забавления, нови дрехи и техника. Това са главните стратегии за затягане на коланите в световен мащаб, сочи проучване на ACNielsen



Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Личните разходи нарастват стремглаво, а заплатата не успява да ги догони. Няма как, трябва да се затяга коланът, но откъде точно да се започне?
Проучване на световната маркетингова агенция ACNielsen сред 23 500 потребители от 42 страни през ноември 2005 г. установи три сравнително универсални стратегии за предотвратяване на банкрут, разпространени сред потребителите от цял свят - средно 57% от всички анкетирани първо съкращават разходите за забавления извън дома, 53% като начало се лишават от нови дрехи, 48% - от нова техника. Наблюдават се закономерности в избора на потребителите по региони. Освен това се оказва, че най-напред се опитват да редуцират онези разходи, които заемат най-голяма част от домашния бюджет. Влияние, разбира се, имат и индивидуалните предпочитания.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Egati lujata, elate v Sydney za da vidite kolko hora sa se otkazali ot kolata si i se vozjat na gradski transport - vreli nekipeli, za 200 metra razstojanie se pali 4wd, a hodeneto pesh e absurd.
Няма защо да цитират проучване пои света. Всичкото заедно може да се наблюдава в БГ.
С разликата че там се ограничават т.е. някога са го имали.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.