Здравето движи бизнеса с домашни потреби
Дезинфектантите, почистващите препарати и инсектицидите имат ръст на продажбите над средния в световен мащаб, сочи глобално изследване на ACNielsen
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Изследването
Изследване на ACNielsen измерва 29 категории продукти в 66 държави на база на годишните резултати за 2005 г. спрямо 2004 г. Тези държави създават над 90% от световния БВП. В тях живее над 75% от световното население. Държавите са групирани в пет региона - Европа, Северна Америка, aзиатско-тихоокеански регион, Латинска Америка и развиващи се пазари. Докладът се базира на информация за покупките от търговската мрежа на дребно и като цяло изключват будките, павилионите и вендинг автоматите. На някои пазари може и да са включени продажбите продажбите в квартални магазини (convenience stores).
Изследване на ACNielsen измерва 29 категории продукти в 66 държави на база на годишните резултати за 2005 г. спрямо 2004 г. Тези държави създават над 90% от световния БВП. В тях живее над 75% от световното население. Държавите са групирани в пет региона - Европа, Северна Америка, aзиатско-тихоокеански регион, Латинска Америка и развиващи се пазари. Докладът се базира на информация за покупките от търговската мрежа на дребно и като цяло изключват будките, павилионите и вендинг автоматите. На някои пазари може и да са включени продажбите продажбите в квартални магазини (convenience stores).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.