Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Мляко натюр

Производителите развиват нови сегменти, за да постигнат по-голям ръст в стойност

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Българските потребители са заклети традиционалисти по отношение на прясното и киселото мляко. В основната си част те продължават да предпочитат класическото бяло мляко (т.нар. натурално).

Големият успех за производителите е, че купувачите все повече се ориентират към индустриалното производство за сметка на домашното, сочат серия анализи на пазара в сп. "Регал“.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар