Авиацията и ритейлът могат и в тандем

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Авиокомпаниите от традиционен тип и търговските вериги по света отдавна си партнират най-вече по линия на програмите за лоялни клиенти.

Откакто American Airlines дебютираха преди 26 години с тяхната програма за лоялни клиенти, този тип програми на авиокомпаниите се разраснаха като уникална и процъфтяваща индустрия, която частично ангажира хотелите, рент-а-кар фирмите и компаниите за кредитни карти. Напоследък и десетки ритейлъри са обвързани в програмите с техните собствени схеми за лоялни купувачи, пише бюлетинът [email protected]


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал