Битка за устната хигиена

Конкуренцията при четките и пастите за зъби води до пъстро предлагане и по-висока средна цена

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Продажби

30 млн. лева годишно е пазарът на пасти за зъби в България, по данни на GfK Bulgaria.

Кой колко купува

- В България паста за зъби се употребява средно 12 пъти седмично (по данни за март-април 2007 г.), т.е. по-рядко от два пъти на ден.

- През същия период най-много четки са си купили хора на възраст между 25 и 34 години, а най-малко - пенсионерите.

- Жените купуват четки за зъби по-често от мъжете. Най-склонни към покупка са висшистите.

Източник: "Арбитраж"

Пазарът на продукти за устна хигиена e арена, на която се води една от най-ожесточените конкурентни битки в момента", казва Мила Златкова, управител на "Красная линия България", пред сп. "Регал".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар