Битка за устната хигиена
Конкуренцията при четките и пастите за зъби води до пъстро предлагане и по-висока средна цена
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Продажби
30 млн. лева годишно е пазарът на пасти за зъби в България, по данни на GfK Bulgaria.Кой колко купува
- В България паста за зъби се употребява средно 12 пъти седмично (по данни за март-април 2007 г.), т.е. по-рядко от два пъти на ден.- През същия период най-много четки са си купили хора на възраст между 25 и 34 години, а най-малко - пенсионерите.
- Жените купуват четки за зъби по-често от мъжете. Най-склонни към покупка са висшистите.
Източник: "Арбитраж"
Пазарът на продукти за устна хигиена e арена, на която се води една от най-ожесточените конкурентни битки в момента", казва Мила Златкова, управител на "Красная линия България", пред сп. "Регал".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.