Пазар със заряд

"Карлсберг" добави енергийната напитка Battery към продуктите си за България

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

За големите производители на напитки вече е въпрос на чест да присъстват и в сегмента на енергийните продукти. Новото доказателство за това е, че биреният гигант "Карлсберг" започна да продава бранда си Battery и в България. Напитката се произвежда вече 11 години във Финландия и присъства на пазара в още 35 държави. "Бързите темпове на развитие и нарастващият ни пазарен дял ни дават увереност и възможности да влезем в един нов сегмент за "Карлсберг България", казва Цветелина Янакиева, бранд мениджър на Battery. В компанията се надяват, че силните им позиции на т.нар. студен пазар (заведения и клубове) ще улеснят предлагането на новия продукт.

"Карлсберг" е поредната международна компания, която пуска своя енергийна напитка на българския пазар. Coca-Cola стартира и в България продажбата на своя Вurn още през 2002 г. Три години по-късно компанията преустанови продажбите му. Две години гигантът преосмисля стратегията си и миналия май върна Вurn на пазара. Новото "издание" е с по-мощна енергийна формула, с нова визия и в нова черна алуминиева бутилка от 0.250 мл.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар