Скъпи стоки за скъпите потребители
Купувачите все повече търсят продукти от високия ценови клас
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
ългария е сред страните с най-висок ръст във вноса и консумацията на шампанско през 2007 г., се казва в доклад на френския Комитет по шампанското (Comite Inerprofessionnel du Vin de Champagne). Това добре илюстрира новата тенденция, която регистрират търговците и производителите на супермаркетни стоки в България през последните месеци. "Хората започват да насочват повече средства към по-луксозни продукти, които не са от първа необходимост", се казва в анализ на изследователската компания ACNielsen за продажбите на бързооборотни стоки през 2007 г. Анализаторите го отдават на повишената платежоспособност на потребителите в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
ако не спрат парите от ОЛАФ, тия 8% и други лусозни стоки ще почнат да си купуват
О темпора о морес. Хубава е статията само как можа да ви хрумне да пишете примиум?!? Тази дума си е с латински произход и е навлязла като премиум преди 50 години. Сега понеже всичко трябва да е с имперско англосаксонско звучене стана примиум и примиумизация, капка здрав разум ли не ви остана бре хора?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.