Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Всеки втори българин живее с усещането, че има чувствителна кожа. Замърсяванията в големите градове, стресът, слънцето и нездравословната храна наистина "убиват" кожата и клиентите с кожни проблеми са все повече. Затова и продажбите в сектора на медицинската козметика се увеличават, противно на тенденциите в другите сектори на икономиката, и през 2008 г. са достигнали 20 млн. лв.
По най-груби изчисления заедно с продуктите за грижата за лицето и тялото, които се продават в супермаркетите и магазините, парфюмите, дезодорантите и декоративната козметика, пазарът на козметични продукти е надхвърлил 100 млн. лв. през 2008 г. За момента вносителите и търговците не отчитат, а и не очакват някакво свиване на пазара заради световната криза. Продажбите се увеличават и през първото тримесечие на тази година. "До момента по-скоро не усещаме криза. Предполагам, че имаме наистина лоялни клиенти", коментира Вяра Караджова, мениджър "Аптеки" в Beiersdorf - България, която отговаря за продажбите на продукти от марката Eucerin.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Гледам че съм започнал да се мажа срещу бръчки.Не съм още,мажа се само след бръснене и не всеки път, какви са тези девойки и младежи?
Ми много е просто,уважаема Д.Н. - дерматолозите са плътно обхванати от фирмите и в рецептите им масово се предписва *медицинска козметика*.Като получават съответно възнаграждение за това - може да се заинтерисувате за схемите.И даже да го напишете/ако ви позволят/.Впрочем,понятиет *медицинска козметика* не ви ли звучи като *полубременна жена*?
И аз 6тях леко да се присмивам на понятието медицинска козметика като горния уважаем 4итател, само да не бе6е тази моя новопоявила са слън4ева алергия.Никой не успя да ми постави диагнозата от какво съм то4но алерги4ен, отрових се с лекарстава против алергия, докато не приех факта, 4е софийските улици са потанали в зловреден смог, който под UV-лъ4ите става о6те по-дразне6т и опасен за кожа и о4и.Помогна ми не "просветлението", а едно от тези медицински противослън4еви крем4ета.Няма да правя реклама, за6тото всеки индивидуално трябва да си пробва, едва ли има един продукт, подходя6т за всеки слу4ай.При мене има6е адски много проби-гре6ки-обрив-загуба на пари.
Май платените статий стават все по често явление в "Капитал".
Лоша работа,скоро ще станете като женско списание....
Г-н Кочев или който и да сте.
Това е напълно нормално, дерматолозите да бъдат ухажвани от фирмите. Вече има такова разнообразие от продукти, че най-активните и гъвкави фирми ще печелят най-добре /замислете се, че това се отнася за всеки един продукт, а не само за "медицинската" козметика, което не знаете какво е!/. От друга страна нашите доктори, колкото и комерсиални да са в наши дни, имат мъничко мозък в главата си /все пак са учили някъде към 6 години, а някои и доста повече/ и могат да подберат най-добрите продукти от това, което им се предлага: нали те трябва да ни излекуват? Разбирам, че процесът мислене ви е доста труден, но все пак опитайте и отговорете: ако този доктор не ви разреши проблема /защото пробутва измислен продукт за да вземе комисионна/ вие лично ще се върнете ли при него? Надали. Следващия доктор, моля.
Esta rama es
hermosa como el
sueño del sol
cuando el canto
regresa regalando
a la vida una
dulce memoria
y una candida
rima.
Francesco Sinibaldi
http://forum.lixium.fr/v-1853016947.htm
За ваша информация: медицинската козметика е част от общата козметика, която е специлано разрзботена да разреши някакъв проблем. Обикновено последните научни достижения в областта на дерматологията са внедрени именно тук, а не в масовата козметика /оттам и по-високата цена/. За да ви разреши проблема, трябва да да получите подходящата препоръка. Именно затова единственото място където можете да купите медецинска козметика е аптеката, а фармацевта да ви даде необходимата информация за съставки, ефект и т.н.
Другите 2 подразделения на козметиката са:
-масова - най-евтина: по супермаркети, пазари, базари и т.н.
-луксозна - най-скъпа: в луксозните магазини. Голяма част от ефективните съставки при медицинската козметика се използват и тук. Като добавим и името, цената става сериозна.
по-горните твърдения явно са дадени от потребители нямащи понятие от мед.козметика.Мед.козметик е много близка до медикаментите ,има заболчвания(себорея,атопич ен дерматит,купероза и др,) който се лекуват много успешно с тези продукти и един пациент не би могъл да се насочи към тях без помоща на дерматолога.Разбирасе има и продукти за масовия потребител,като хидратиращи кремове и тн,който обаче са пройзведени под строг контрол.От тук идват понятията МЕДИЦИНСКА И КОЗМЕТИКА.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.